Zakładkowy zawrót głowy

Inspiracja i jak zwykle w moim wykonaniu ekspresowa reakcja ! Chęć sprawdzenia siebie, swoich umiejętności, ciekawość. Encza z Bloga Lemonade pokazała w jaki sposób inny niż ten tradycyjny, można stworzyć ciekawą zakładkę do książki - strasznie się rozpędziłam i zrobiłam je aż trzy ;-)


Oto pierwsza, trochę jakby jesienna dzięki temu pomarańczowemu kolorowi.


A tutaj mała niespodzianka !!! Oto co jeszcze kryje w sobie, małe MEMO przypominajka aby wiedzieć gdzie się skończyło !


Na koniec jeszcze jej pełne zastosowanie. Może być ?
A może wolicie coś bardziej romantycznego ? Oto kolejna moja propozycja !
Zakładka nr 2


Bardzo kobieca, utrzymana w odpowiadającej jej kolorystyce, kształtem przypomina trochę rakietę hihihi ale rolę swoją spełnia i to jest najważniejsze !


Zakładka nr 3 jest taka jakby męska. Wykorzystałam papiery w sumie bardzo kobiece ale dodana czerń i brak zwiewnych ozdóbek spowodowały, że stała się taka dystyngowana i poważna. Oto jej pierwsza odsłona.


Bardzo zgrabnie spełnia swoją rolę i delikatnie zaznacza w którym miejscu zakończyliśmy naszą lekturę. A oto trzecia zakładka w "pracy".


Ufff, to już wszystkie zakładki na dzisiaj. Powstawały pod wpływem chwili, rodziły się pod moimi palcami bez dłuższego dumania nad doborem papierów, dodatków, kolorów. Jeżeli któraś przypadła Wam szczególnie do gustu i chciałybyście z nią przemierzać kolejne stronice ciekawych historii, piszcie, oddam je w dobre ręce.
Pozdrawiam Was serdecznie i życzę miłej niedzieli. Ewa

Komentarze

  1. Wszystkie zakładeczki bardzo piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zakładeczki :) Gratuluje, masz talent w rekach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej! Jakie wypasione zakladki! Usmiechnelam sie, bo u mnie tez zakladkowo, tylko zdjec jeszcze nie mam. Moje jednak takie super nie sa....

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysłowe zakładki. Świetne wykonanie.
    Pozdrawiam niedzielnie

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie śliczne ale każda dla innej osoby. Jak dla mnie to ta romantyczna!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzecia moja faworytka.
    Nie skupiłabym się na książce przy takiej zakładce.
    Wczoraj znajomi chwalili Twoje dzieło :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ewus!

    Kocyk szydelkowalam wg kursiku Elisse:

    http://utkanezmarzen.blogspot.com/2010/03/kurs-robienia-szydekowej-narzuty-z.html

    Zagladnij tez tu:

    http://galeriamisz-masz.blogspot.com/

    Teiwaz specjalizuje sie w tego typu kocykach. Jej blog to zaglebie szydelkowe. Moze tam znajdziesz inspiracje?

    A moze wybierzesz sie jutro do szpitala?;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zakładeczki urocze !!!!!!!!!!!!!!
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  9. What lovely papers!!
    Thank you for leaving your blogadress on our blog, now we've seen yours too. Keep on blogging!
    sweet greetings,
    Claire&KarinJoan
    www.24Homes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Włóczka za mną chodzi - czy jestem jedyna ?

Wieczorową porą ...w kuchni

Candy