A na dobry początek

Znalazłam chwilkę, wykorzystałam natchnienie, zawrzało pod palcami, w głowie zawirowało i oto co powstało


Wciąż nie mogę oprzeć się kolorowi różowemu więc i literka, jak widać tym kolorem jest nasycona. Zawsze bardzo podobały mi się oglądane w Waszych mieszkaniach monogramy, czy to drewniane czy materiałowe zawsze podbijały me serce. Przed rozwiązaniem, miałam ochotę na zakup inicjału dla mojej córci i synka ale stwierdziłam, że żadna literka mnie nie ucieszy tak ja ta własnoręcznie zrobiona ... jaka by koślawa nie była to zawsze moja.


Jest trójwarstwowa, bardzo wdzięczna, a przede wszystkim lekka - wisi nad łóżeczkiem i myślę, że dzięki materiałom z których powstała nie jest żadnym zagrożeniem dla Tosi.


Przede mną kolejne, domowe wyzwanie - literka dla mojego synka. Projekt już jest, elementy są już przygotowanie kwestia tylko znalezienia czasu i M zawiśnie na ścianie w jego kolorowym pokoiku.
Pozdrawiam Was słonecznie, Ewa

Komentarze

  1. Literka urocza !!!
    Różowy kolorek jest słodziachny jak małe bobaski ;-)))
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  2. Pozdrawiam serdecznie - niedzielna podczytywaczka, niezbyt regularna (dom, dzieci i praca), ale wierna. Gratuluję powicia córeczki:)))

    Kiedyś pisałaś, ze zbierasz rzeczy z motywem cebulowym, przypadkowo weszłam tu i zobacz:
    http://sprzedajemy.pl/zestaw-obiadowy-i-nie-tylko-talerze-polmiski,182038

    Miłego tygodnia
    Peryklesa

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest delikatna i subtelna.
    Tak jak Antonina?
    Cudne to imię:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. A tu u Ciebie zawsze cuda cudeńka :)) Piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ewcia ta literka jest cudna, idealnie wykonana, i masz racje to co zrobione z serca ma najwieksza wartosc.
    buzka

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudna ta literka. Ciekawa jestem tej synkowej.
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  7. Doskonale CIę rozumiem, bo sama lubię własnoręcznie wykonać coś dla tych, których kocham. :)
    Literka przesłodka i dokładnie taka, jaką dziewczynki lubią najbardziej :)
    Buziaki przesyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudna literka. Dziękuję za wizytę u mnie. Teraz ja będę częstym gościem u ciebie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Włóczka za mną chodzi - czy jestem jedyna ?

Wieczorową porą ...w kuchni

Candy