Czas na M

Czasu jest bardzo mało a do tego wszystkiego biegnie jak oszalały...początek i koniec tygodnia jakby znajdowały się obok siebie, a gdzie reszta? Mimo wszystko jednak, gdzieś między chwilami wolnymi, udało mi się stworzyć literkę dla mojego synka.

Jak na miłośnika lata i letnich kąpieli, nie mogło zabraknąć tego akcentu. Kolory zdecydowane, niebieskie akcenty uwypuklają czerwień, która idealnie z nimi kontrastuje.

Do zrobienia tej literki wykorzystałam papiery zimowe zakupione w Scrap pasji - zestaw papierów Eline's Winter - Happy & Bright - w skład teczki z papierami o wielkości A4 wchodzą podwójne papiery m.in. ten czerwony w białe kropeczki i czerwony w serduszkowe kwiaty. Inne elementy pochodzą z papierów Fancy Pants zakupione w skepie Scrap.com.pl, z kolekcji Beach Bum.


Na zdjęciach pojawił się jeszcze konik - to prezent mojej siostry dla swojego chrześniaka - kolorystycznie bardzo dobrze mi się wkomponował w klimat tych zdjęć stąd jego obecność.

W głowie piętrzą się kolejne plany i pomysły papierowe i nie tylko, mam nadzieję, że pomalutku każdy z nich ujrzy światło dzienne i będzie miał swój czas. Pozdrawiam, Ewa

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Włóczka za mną chodzi - czy jestem jedyna ?

Wieczorową porą ...w kuchni

Candy