Klimatycznie i tematycznie

Dzisiaj mam do pokazania zdjęcia jednego z moich wschodów słońca. Miałam sporą przerwę w ich obserwowaniu, to był czas kiedy nie byłam w stanie wstawać tak wcześnie rano, kładłam się z kurami a z łóżka wstawałam na ostatnią chwilę. Teraz wszystko już wróciło do normy i tak jak kiedyś, biegam po mieszkaniu kiedy jeszcze wszyscy smacznie śpią. Bardzo to lubię, mogę wtedy uszczknąć dla siebie parę wolnych chwil i oddać się swoim pasjom, dodatkowym plusem są piękne widoki za moimi oknami, które znowu mogę podziwiać. Oto jeden z nich...wybrałam go gdyż tematycznie wpasował się swoim klimatem do świąt przedłużonego weekendu.


Już kiedyś wspominałam o tym, że z moich okien, od strony wschodu, widać ruiny zamku ... dokładnie za nimi pojawia się wschodzące słońce.


Sceneria jak z mrocznego filmu ... ale żeby nie było tak przygnębiająco i strasznie, na zakończenie i dla równowagi, zamieszczam jedno zdjęcie zrobione o zachodzie...wystarczy tylko przejść do innego pokoju żeby wieczorem cieszyć oczy kolejnymi, pięknymi widokami.


Pozdrawiam Was serdecznie, Ewa

Komentarze

  1. Startuj w konkursie na wschody i zachody :-)
    Piękne, przepiękne kolory. I wiesz co, jakoś nie ma grozy. Jest tak uroczo, że raczej skłaniają te zdjęcia do zadumy i marzeń :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. zgadzam się, dla mnie też nie jest mrocznie - uwielbiam ruiny, więc zazdroszczę tych wschodów...

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, ja tam mysle ze nie mrocznie tylko przepieknie i tajemniczo, nastojowo, wow piekne fotki! Tak wlasnie sobie mysle ze pewnie uwielbiasz te SWOJE chwile Ewuniu, zwlaszcza z takimi widokami, ah zazdroszcze takiego widoku z okna, choc u mnie z jednej strony przy dobrej pogodzie widac Alpy to nie sa tak tajemnicze i romantyczne jak te ruiny zamkowe przy wschodzie slonca:-)

    Pozdrawiam cieplutko

    Syl

    OdpowiedzUsuń
  4. Ewo, Twoje wschody słońca są magiczne. Pierwsze zdjęcie moje ulubione, a na drugim widzę serce :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wcale nie strasznie tylko nastrojowo i pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne zdjęcia... :) A zamek na horyzoncie rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ewacia Ty ranny ptaszku, widoki wczesnym rankiem masz magiczne!!!!
    Zdjecia sa przecudowne, nic tylko w rame i na sciane, choc majac taki widok na zywo nie potrzeba obrazkow.
    sciskam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Włóczka za mną chodzi - czy jestem jedyna ?

Wieczorową porą ...w kuchni

Candy