Na wszelki wypadek

Dzisiaj w telewizji TVN w programie "Dzień dobry TVN" pojawiło się pytanie Czy jesteś przesądny?
Uśmiechnęłam się słysząc to pytanie gdyż sama po części jestem. Niby nie a jednak...nie lubię się wracać, nie lubię kiedy czarny kot przebiegnie mi drogę, co do 13-stego nie mam zastrzeżeń ale ogólnie zapobiegam na wszelki wypadek. Kiedy rodzi się dziecko, przy wózeczku pojawia się czerwona kokardka...na wszelki wypadek oczywiście, więc i ja czym prędzej musiałam coś wyprodukować a jako, że nie lubię standardowych rozwiązań, oto co stworzyłam.


Szydełkowy kwiatuszek, wstążeczka też czerwona a jako zwieńczenie całości wózeczek !
Już jest na swoim miejscu...na wszelki wypadek...żeby powstrzymać niepotrzebne spojrzenia obcych ludzi.



Spokojnej nocy. Ewa

Komentarze

  1. Cudowny!
    U mnie było sztandarowo, ale dla takiego cuda jestem gotowa na kolejne maleństwo?
    Nie no, aż tak to nie, ale podoba mi się bardzo, bardzo.
    Ochroni Antoninę Marię :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam bardzo podobne cudeńko, w bardzo podobnym celu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny drobiazg. Moja teściowa do dzisiaj wierzy, że czerwona kokardka uchroniła jej dzieci od złego :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ewcia fantastyczny pomysl, podoba mi sie to rozwiazanie i to baaaardzo.
    Slicznosci,a ten malenki wozeczek to wisienka na torcie:)
    sciskam

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacja,niesamowity pomysł,mysle ,że mamusie będą zachwycone!.Gratuluje podchwyconego pomysłu.Kreatywna z Ciebie babka ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Talizman przeciw złym spojrzeniom doskonały i bardzo dekoracyjny !!!
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Włóczka za mną chodzi - czy jestem jedyna ?

Wieczorową porą ...w kuchni

Candy