Wyzwaniowo i smakowicie

Gdzieś w między czasie znajduję go trochę więcej i o dziwo udało mi się zdziałać coś na zaproponowane wyzwania. SCRAPCAFE ogłosił temat B jak babeczka. Temat wdzięczny więc pomysł od razu pojawił się w mojej głowie, do tego doszła kolorystyka, która wprowadziła mnie w kolejne wyzwanie kreatywnego bloga a mianowicie Scrap.com.pl. W wyzwaniu #13 zostały przedstawione kolory złotej polskiej jesieni - oto moja wolna interpretacja dwóch blogowych zadań.


Powstał tag-zakładka, moja ulubiona forma - jak zwykle wielowarstwowa ale żeby nie było monotonnie, dorzuciłam jeszcze kwiatuszki zrobione na szydełku, utrzymane w kolorystyce wybranych przeze mnie papierów.


A na deser ??? Tak, mam coś na deser, pyszne i zaskakujące zarazem marchewkowe ciasto.


Wygląda i pachnie jak piernik ! To drugi przepis od Agutek, którego skrzętnie zanotowałam. Pierwsze to owsiane ciasteczka, które na moim stole pojawiają się dosyć często i myślę, że podobnie będzie z tym ciastem gdyż jest pyszne i błyskawiczne w przygotowaniu.


Serdecznie polecam, myślę, że przypadnie Wam do gustu. Pozdrawiam ciepło, Ewa

Komentarze

  1. Zakładka super, a ciasto marchewkowe pyszne. Wiem, bo sama robię :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Zakładeczka piękniusia,a ciasto marchewkowe to jedyne,które najlepiej mi wychodzi i bardzo często piekę:)Mniam pycha -narobiłaś apetytu....

    OdpowiedzUsuń
  3. Interpretacja świetna.
    Raz uraczyłam familię marchewkowym ciastem. jakoś byli na nie. Możliwe, że coś spaprałam, ale drugi raz nie próbuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. I babeczki i ciasto marchewkowe bardzo lubię i często robię:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio tez robiła marchewkowe jest przepyszne:) a zakładka śliczna

    OdpowiedzUsuń
  6. Radosna zakładka :)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Scrapcafe :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Włóczka za mną chodzi - czy jestem jedyna ?

Wieczorową porą ...w kuchni

Candy