Miłościwie nam panujący RÓŻ

Oj to prawda, zdominował mnie ale tym razem wynika z zaproponowanego wyzwania - czyli jestem usprawiedliwiona !!!! Wyzwanie to dla mnie możliwość zmierzenia się z własną wyobraźnią i kreatywnością. Na razie podejmuję wyzwania ale mam nadzieję, że niebawem wyjdę poza ich ramy i zacznę sama je tworzyć. Dzisiaj RÓŻOWY tag jako kontynuacja zabawy zaproponowanej przez blog CRAFT ARTWORK.

Domyślacie się, że dla mnie propozycja koloru okazała się być strzałem w dziesiątkę !!! Tag powstał z zamkniętymi oczami, jakby od niechcenia i mimo woli...uwielbiam kiedy coś dzieje się jakby poza mną, kiedy nie zastanawiam się zbyt długo, kiedy pomysł pojawia się w momencie wzięcia do ręki materiału z którego ma coś powstać, kiedy jest inaczej, odkładam wszystko i czekam na odpowiednią chwilę.

Tym razem tag będzie moją zakładką dlatego pojawiły się na nim akcenty, które tak bardzo mnie dotyczą - są nimi elementy francuszczyzny ;-)) Posłużyła mi do tego francuska gazeta z której wydarłam kawałek strony i naklejki, które pochodzą z kolekcji Echo Park Paper - Be Mine.


A na odwrocie jeszcze malutki gadżecik w postaci kamyczka i elementu jakby żywcem wyciętego z journala. Bardzo lubię testować papiery, które zwykle nie pojawiają się w pracach scrapujących dziewczyn. Zauważyłam, że jest pewna grupa papierowych firm pojawiających się cyklicznie w prezentowanych przez nie pracach, reszta pięknych i niejednokrotnie tanich papierów już nie. A ja działam zawsze na odwrót, lubię szukać i mierzyć się z tym co "nie zmierzone" dlatego właśnie w tym tagu pojawił się papier zakupiony w sklepie SCRAPEK, z kolekcji "Dancing girl".
I jak się Wam podoba ?
Pozdrawiam, Ewa

Komentarze

  1. Zobaczyłam słowo Paris i wszystkie moje myśli poleciały do tego miasta ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. N mnie się podoba jak najbardziej.Szczególnie motyw Francji jest mi bliski.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak znajdujesz na to wszystko czas?
    Piękne to i kolory świetne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny i lekki - chyba widać w nim tę lekkość powstawania.

    OdpowiedzUsuń
  5. This is so beautiful and lovely.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Włóczka za mną chodzi - czy jestem jedyna ?

Wieczorową porą ...w kuchni

Candy