Przygotowanie do grudnia i Święto Misia

A w związku z tym GRUDNIOWNIK !!!! Zwróciłam uwagę na blogu I lowe Scrap na świetne notesy zrobione często z tego co pod ręką a mianowicie ze starych kopert, z kartek papieru, z tektury...jak wiecie, mnie nie wiele trzeba i już się bawię ;-)) I to lubię najbardziej, spontanicznie wzięłam kartki z bloku rysunkowego, który od jakiegoś czasu lubię mieć w domu i poszły konie po betonie !!! Mam i ja swój grudniownik !!!! Co o nim sądzicie ?


Co miałam to na pierwszej stronie poprzyklejałam, oczywiście tak aby nie zapanował chaos. Nie omieszkałam też zaznaczyć ważniejszych dni tego pięknego aczkolwiek zimnego (i to mi się zawsze mało podoba) miesiąca. 6 grudnia - jeden z pierwszych, najbardziej oczekiwanych przez dzieci dni.


Grudzień to strasznie imprezowy miesiąc - obchodzimy wtedy imieniny, urodziny i tym samym zasypujemy się prezentami !!! Szaleństwo, mówię Wam.


Grudniownik gotowy, czeka na notatki - zaczynamy już w przyszły czwartek !!! Przede mną jeszcze kalendarz adwentowy, nigdy nie mogłam się zebrać na tyle szybko żeby z nim zdążyć, tym razem mam nadzieję, że się uda, pilnuję czasu, mam już odpowiedni papier czyli wszystko jest na dobrej drodze ;-))
Na koniec jeszcze moje dwa misiaki jako że dzisiaj święto misia, nie może przecież ich zabraknąć.
Oto mój starszy miś, ze swoim ulubieńcem i dziełem niemalże swojego życia gdyż plastyka to jednak nie jego domena.

i drugi mały miś


Duży miś nie lubi się fotografować więc musiałam działać szybko żeby mi nie uciekł, z małym misiem mogę jeszcze robić co chcę, nie sprzeciwia się, ani się nie buntuje więc działam a i wyżyć się artystycznie mogę ;-))
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję za tyle miłych komentarzy, Ewa

Komentarze

  1. Milutkie te twoje misie Ewo :-)
    Pozdrawiam Was

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknych wpisów życzę
    p.s. świetny wstęp do bloga:p

    OdpowiedzUsuń
  3. cudne te Twoje miśki,pozdrowionka ślę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Grudniownik jaka fajna nazwa, jest sliczny. A te Twoje dwa misiaczki sa najfajniejsze:))))

    OdpowiedzUsuń
  5. I ja robię grudniownik. To może być wspaniała pamiątka. Podziwiam, ze masz czas na tyle twórczych działań.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. i misiaki i te pluszowe i żywe cudne ;)) a grudniowy notatnik bardzo świąteczny i pomysłowy
    pozdrawiam cieplutko i uściskaj misiaki ;)))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Włóczka za mną chodzi - czy jestem jedyna ?

Wieczorową porą ...w kuchni

Candy