Dekoracje

Małymi kroczkami zaczynam ozdabiać mój dom....nie lubię przepychu ani natłoku rzeczy, po czasie, kiedy jest ich zbyt dużo, mam uczucie jakby klaustrofobii dlatego bardzo ostrożnie je dobieram a w nie mój dom ubieram. Zaczęłam od mojego królestwa, czyli tzw. pokoju komputerowego, który stał się również królestwem Tosi i naszego snu.

Złamana biel i róż, który jak wiecie, w pewnym momencie mojego życia mnie zdominował. Na allegro znalazłam świetną osłonkę na doniczkę z koroną (za bardzo małe pieniądze) a w sklepie za 4 zł różowe choinki, od razu przypadły mi do gustu i doczekały się godnego miejsca na przepięknej gałązce.


Jest jedna rzecz, piękna bombka w tematyce bardzo bliskiej mojemu sercu, którą dostałam od mojej kumpeli z którą studiowałam romanistykę - wpasowała się idealnie w moje preferencje i moją przestrzeń...bardzo lubię na nią patrzeć.


A na koniec wiszący wianuszek. Te kuleczki to dzwoneczki, zeszłoroczne cudeńka i szara aksamitka...zawisł na nieużywanej od dawna metalowej lince zawieszonej jakiś czas temu na szerokości mojego pokoju...okazało się, że nie wiesz w którym momencie coś się przyda, wypadałoby niczego nie wyrzucać...ona akurat nikomu nie przeszkadza ale mogłoby równie dobrze jej już nie być...
Na dzisiaj tyle, mimo małej ilości ozdóbek, zrobiło się miło.
Pozdrawiam, Ewa

Komentarze

  1. Zazdroszczę tej osłonki,jest na prawdę piekna,wianuszek taki dżwieczący,super dekoracja;)
    Pozdrawiam ciepełko;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nastrojowo! Życzę Zdrowych, Radosnych Świąt Bożego Narodzenia! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nastrojowo! Życzę Zdrowych, Radosnych Świąt Bożego Narodzenia! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna ta bombka od kumpeli z romanistyki. Bardzo mi się podoba.
    Klimat masz niesamowity, choć inny niż u mnie, ale niezwykle delikatny. Lubię tak.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie i nastrojowo:)
    Pozdrawiam !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna na bombka paryska, od razu przykuła moją uwagę!

    OdpowiedzUsuń
  7. Delikatnie i kobieco. Pięknie ozdobiony kącik małej Princeski.
    Wesołych i spokojnych świąt !

    OdpowiedzUsuń
  8. wspaniałe zdjęcia i piękne ozdoby:) a dzwoneczki na wianuszku wprowadzają niesamowity klimat:)n cudnie! pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  9. Super wianuszek z dzwoneczkami :))

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładne dekoracje.
    delikatnie i nastrojowo.
    pozdrawiamy Was dziewczyny.

    OdpowiedzUsuń
  11. Je te souhaite de joyeuses fêtes de Noël pour toi et toute ta famille .
    A BIENTOT *‎*★★* 。 • ˚ ˚ ˛ ˚ •。★ ★ 。* 。
    ° 。 ° ˚* _Π_____*。*˚
    ˚ ˛ •˛•*/______/~\。˚ ˚ ˛
    ˚ ˛ •˛• | 田田|門| ˚

    Johanna

    OdpowiedzUsuń
  12. Marzą mi się takie dzwoneczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wesołych, pełnych ciepła i rodzinnych spotkań Świąt Bożego Narodzenia:)))

    Tomaszowa

    OdpowiedzUsuń
  14. Wesołych Świąt Ewo:) Wszystkiego dobrego dla was, spokoju, ciepła i bliskości:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Włóczka za mną chodzi - czy jestem jedyna ?

Wieczorową porą ...w kuchni

Candy