Odliczanie rozpoczęte

Tym razem zdążyłam...no prawie, miałam jeden dzień opóźnienia ale ważne jest, że w ogóle jest bo zawsze miał być a nigdy go jeszcze nie było ;-))


Zgromadziłam materiały już dużo wcześniej ale zawsze było coś do zrobienia...jak nie wyzwań tysiąc pięćset hihihi to znowu w domu trzeba było trochę podziałać i tak czas uciekał aż dobiegł do grudnia ale zreflektowałam się w odpowiednim momencie i już wisi na ścianie i już nie ma dwóch torebek ;-))

Do zrobienia tego kalendarza zainspirował mnie papier Teresy Collins zakupiony w sklepie scrapki.pl. Jest piękny, twardy jak tektura, każda cyferka jest inna - jednym słowem musiałam go mieć ... no i mam !!! Torebki powstały z torebek coś a la śniadaniowych tylko dużo większych więc zostały podzielone i z jednej zrobiły się aż cztery sztuki...no i jeszcze mała wstążeczka i tyle...skoro adwent to nie może być zbyt wiele - minimalna ilość, ascetycznie i elegancko.
A tak prezentuje się w całości.

Powiem szczerze i nieskromnie, że jestem z siebie dumna bo zawsze "budziłam się" w połowie grudnia, że miałam zrobić kalendarz a tym razem, mimo większej ilości obowiązków-udało się...czyżby lepsza organizacja życia ???? Coś w tym jest, pozdrawiam Was serdecznie, Ewa

Komentarze

  1. sliczny jest i taki oryginalny;)pozdrawiam cieplo;))

    OdpowiedzUsuń
  2. nieskromnie przyznam Ci rację, jest fantastyczny:)i jak super wkomponowal się pod zegarem:)pozdrawiam i caluje małą:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo, bardzo mi się podoba!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ewuś, kalendarz rewelacja ! Sama jestem ciekawa jakie kryje niespodzianki.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  5. Ewuniu, mozesz sie nieskromnie chwalic bo jest czym!!!! kalendarz jest piekny!!!! jak wszystko co robisz:-))) Pozdrawiam cieplusio

    Syl

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, kalendarz jest swietny, bardzo interesujacy i niespotykany, brawo:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ewa, możesz być z siebie dumna. Bardzo fajny kalendarz. Ciekawa jestem zadań :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się :))) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Obserwuję różne kalendarze adwentowe na blogach i podziwiam:). Twój bardzo mi się podoba! Ja niestety nie obudziłam się w porę i kalendarza nie mam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo pomysłowy. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Włóczka za mną chodzi - czy jestem jedyna ?

Wieczorową porą ...w kuchni

Candy