Odpoczynek

Bardzo są klimatyczne te wieczory z gościnną wizytą choinki i świątecznych dodatków...bardzo je lubię i choć w ciągu roku się to nie zdarza, to w ten świąteczny czas, nie mogę się wręcz na nie doczekać. Jak tylko zrobi się ciemno, włączam moją betlejemską gwiazdę rodem z Ikei.

i biegnę w drugi kąt aby zapalić latarenkę...


Czuwają nade mną moi dziadkowie, spoglądając z rodzinnego zdjęcia, a ja sobie odpoczywam po świętach, które przyniosły ze sobą w tym roku wiele emocji i podekscytowania...koniec grudnia to zawsze czas wielu uroczystości, tym razem doszła kolejna - chrzest małej Tosi.
Pozdrawiam Was wszystkie gorąco i bardzo dziękuję za świąteczne życzenia i tyle miłych słów. Wybaczcie, że nie udało mi się skrobnąć paru słów do każdej z Was ale przygotowania do uroczystości pochłonęły każdą uratowaną dla siebie chwilkę. Ewa

Komentarze

  1. Ale ciepłe światełka. Zdjęcie dziadków bezcenne! Odpoczywaj, należy Ci się!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też biegam w te świąteczne wieczory uzbrojona w zapalniczkę, świeczki. Zapalam wszystko co mogę, a przed spaniem gaszenie iluminacji zjamuje mi mnóstwo czasu :-)
    Ja młodszą córkę chrzciłam w drugi dzień świąt. 8 lat temu :-)
    Pozdrawiam i składam serdeczne noworoczne życzenia. Do Siego Roku :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bezcenne zdjęcie przodków. Wiszące zawsze w zasięgu wzroku, daje odczucie, że zawsze są z nami.
    Pozdrawiam, życząc szczęśliwego Nowego Roku !

    OdpowiedzUsuń
  4. Też tak mam... chłonę każdą minutę przy rozświetlonej choince, przy blasku świec w latarenkach, cichej muzyce... muszę zatrzymać te magiczne momenty w mojej głowie i w sercu - następne takie będą przecież dopiero za rok :(

    OdpowiedzUsuń
  5. ważne, aby nie zapominać o przodkach.
    gwiazda na pewno dodaje klimatu wieczorową porą.
    szczęśliwego 2012.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dużo Zdrowia, morza Miłości , Realizacji planów, Szczęścia wśród Najbliższych !!!
    Szczęśliwego Nowego Roku!

    Patti

    OdpowiedzUsuń
  7. Samych nastrojowych i ciepłych wieczorów na nadchodzący rok życzę i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Włóczka za mną chodzi - czy jestem jedyna ?

Wieczorową porą ...w kuchni

Candy