Od niego wszystko się zaczęło ... i rocznicowe Candy !!!

KOLOR...mój ulubiony fiolet ! Kiedy odnalazłam właściwy odcień i stwierdziłam, że dobrze się w nim czuję, wszystko zaczęło się pięknie układać i komponować. Mówię o ubraniach, makijażu, a co za tym idzie nawet wnętrzu. Czy to tak jest, że to się ze sobą łączy ? O swoich ulubionych kolorystycznych zestawach pisałam już w jednym poście, którego inspiracją był z kolei post Polali z bloga BY THE WAY ale dzisiaj przy okazji koloru chcę pokazać moje ostatnie zdobycze i hand madowe poczynania.

To cudo to prezent, który znalazłam pod swoją choinką. Idealnie pasuje do mojego komputerowo-sypialnianego pokoju, nadaje charakteru temu wnętrzu swoim intensywnym kolorem i ożywia tym samym blado różowe ściany.

Oj jak ja to lubię !!! Dodatki codzienne, które umilają mi zwykły dzień. To jest etui na klucze firmy Fossil. Poznałam tę firmę dawno temu kiedy moja siostra kupiła sobie tej firmy właśnie zegarek. Dużooo czasu minęło zanim pojawiły się w moim mieście inne rzeczy tej firmy, dzisiaj znajduję je w sklepie TKMAXX i dlatego mam je już dwie - świetną codzienną torebkę listonoszkę i od wczoraj śliwkowe etui na klucze. Cecha charakterystyczna tych rzeczy to rewelacyjna kolorystyka i materiał z którego są wykonane. Zakochałam się w Fossilu, spełnia moje oczekiwania w zupełności a w TKMaxxie nawet oczekiwania cenowe.

A na koniec mały biżuteryjny drobiazg. Ja uwielbiam bransoletki - to takie moje osobiste odkrycie, to właśnie je zakładam najchętniej, lubię kiedy są drobniutkie ale mimo swojej filigranowości zwykle jakimś małym elementem przykuwają uwagę. Tę zrobiłam z malutkich ametystowych oponek pięknie szlifowanych. Wszystko naciągnęłam na naturalny rzemyk utrzymany w ich kolorystyce i dorzuciłam parę drobiazgów typu kuleczki i elementy bali. Bardzo ją lubię, nie czuć jej prawie na ręce, jest delikatna dosłownie i w przenośni...

A Wasze ulubione drobiazgi ? Macie takie kolorystyczne zestawy z którymi się nie rozstajecie na co dzień ? Jeżeli uda Wam się to przyślijcie na mój mail takie zdjęcie, pozostawcie koniecznie komentarz pod tym postem gdzie opiszecie swoje kolorystyczne preferencje a ja wśród uczestników zabawy wylosuję jedną osobę dla której przygotuję taki mały drobiazg w jej ulubionych kolorach. Niech to będzie moje Candy, troszkę inne zasady, które spontanicznie przyszły mi do głowy w trakcie pisania tego postu ale uzmysłowiłam sobie, że 16.01. mijają dwa lata mojego blogowania. Zapraszam do zabawy !!!! Ewa

Komentarze

  1. Ewuś ja mam taką samą bombkę tylko srebrną! Pokazywałam u siebie. Fajne to etui.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak miło :-)
    Pamiętam Twój kolorystyczny kolarz :-)
    Zdaje się, że akcja do powtórzenia.
    TKmaxx oj lubię bardzo :-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tez lubie fiolet, to piekny kolor i komponuje sie swietnie z czernia, z szaroscia, z brazem i zielenia..
    hm..zastanawiam sie nad zjdeciem, moze jutro jakies zrobie i Ci przysle, bo...16.01 sa moje urodziny:-) wiec moze mi sie poszczesci w Candy!
    buziole
    B.

    OdpowiedzUsuń
  5. ja na ten czas uwielbiam niebieski w każdym natężeniu ;]
    powodzenia w dalszych latach blogowania :]

    OdpowiedzUsuń
  6. Moje ulubione kolory dodatków, to czarny w połączeniu ze spatynowanym srebrem. Bardzo lubię wszelkie babskie bibeloty w połączeniu białych i szarych perełek wraz z cyrkoniami.
    Całe życie tak mam, że czerń nie chce mnie opuścić :-)
    Z Fossila mam portfel. A jakże, czarny :-)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  7. szary
    choć mówią, że to nie kolor, a sposób na życie.
    gdy kupuję kolejny sweter lub golf w tymże kolorze, mąż powtarza, że taki już mam.
    latem szary zamieniam na biel.
    chyba z mlekiem matki wyssałam zamiłowanie do tych kolorów :) co nie MariPar?

    OdpowiedzUsuń
  8. Pasujesz mi bardzo do fioletów. Ja ten kolor uwielbiałam za czasów szkoły (liceum plsp). Później mi przeszło, ale lubię u innych. Bo to piękny kolor jest!
    Bardzo lubię firmę Fossil ;-) Też jej szukam w tkmaxx :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Juz sie wystraszylam ,ze przegapilam to candy...Niestety lubie wpisy zostawiac na pozniej i przewaznie nie biore w ten sposob w nich udzialu.
    Moj kolor to ciemnoniebieski, ze zdziwieniem stwierdzam, ze to kolor narodowy Grecji w ktorej mieszkam, a poza tym jest to kolor Greckiego amuletu ,ktory chroni osobe ,ktora go nosi przed...zauroczeniem tzw. zlym okiem. Uwielbiam raczej spore ozdoby z charakterem , ktore maja dodatek wlasnie niebieskiego.
    Moj aparat fot. zrobil wysiadke ,ale mam na szczescie dwa gotowe zdjecia ,ktore zaraz Ci przesle . Ag

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Włóczka za mną chodzi - czy jestem jedyna ?

Wieczorową porą ...w kuchni

Candy