Porywa mnie kolor

Kiedyś tego nie odczuwałam, nie odbierałam ich aż tak bardzo mocno...może nie było ich aż tylu dostępnych na rynku, nie widziało się ich w takiej ilości, nie bombardowały z półek przeróżnych sklepów. Im dalej w las tym jest ich coraz więcej aż serce moje rośnie !
Mam swoje ulubione kolory, o tym wspominałam już nie raz, mam też i ulubione kolorystyczne zestawienia i choć w moim domu jest kremowo i ściany nie krzyczą, to moja szafa, moja szuflada z dodatkami a i owszem ;-))

Mój przedświąteczny zakup - babuszkowa tasiemka ! Nie mogłam jej nie kupić, choć zupełnie nie miałam pomysłu na to co z niej powstanie. Oczywiście nie poprzestałam tylko na jednym wzorze, ależ skąd. Przed świętami kupiłam dwa a i po nie mogłam sobie odmówić ;-)

Jak na razie, odważyłam się pociąć tylko tę z babuszkami i powstała tasiemkowa bransoletka dla dziewczynki. Radosna, delikatna, wywołująca uśmiech na twarzy nawet w ponury dzień. Właśnie, to te ponure dni tak wpływają na moje kolorystyczne wybory. Nie mogę znieść braku słońca i zapalania światła o 15.00. Byle do wiosny !

Mam nadzieję, że pojawił się uśmiech na Waszych twarzach, że zrobiło się cieplej na duszy i słonecznie w sercu. I taki właśnie miałam zamiar ! Spokojnej nocy, Ewa

Komentarze

  1. Nosz kolorzasta ona nieziemsko i ten optymizm z niej powala.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przy tej burej pogodzie taka bransoletka to nośnik pozytywnej energii.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. babuszki niesamowite i bardzo pozytywne.
    czyżby zapowiedź wiosny... :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna, dokładnie na poprawę humoru :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tasiemki świetne. Ja nie mogę trafić na tasiemki w mojej okolicy. Bransoletka jest przeurocza. Mam techniczne pytanie dotyczące nazwy tych zaciskowych końcówek. szukam takich od dawna. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pewnie, że się pojawił. Uśmiech :-)
    U mnie ściany też kremowe, i szafa spokojna.

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam matrioszki,sama posiadam taka tasiemkę,bo nie mogłam się oprzeć jej urokowi,ale niestety takiej pięknej bransoletki nie udało mi się wykonać:)

    OdpowiedzUsuń
  8. niebieski- czerwony energetyczne zestawienie... pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Włóczka za mną chodzi - czy jestem jedyna ?

Wieczorową porą ...w kuchni

Candy