W mojej kuchni

odpowiada mi kolor, jej wielkość, kształt i usytuowanie...jednym słowem, przebywam w niej częściej niż w mojej pierwszej, własnej kuchni. Dzisiaj ją prezentuję ze względu na wyzwanie Art Piaskownicy i rękoczynów nr 19 czyli girlanda proporczyków w Twoim domu - długo się nie zastanawiając, pojawiła się i w moim kuchennym oknie !Powstała ze spódnicy zrobionej z bardzo wdzięcznego dla mnie i mojej kuchni materiału bo jego motywem jest sielska scenka w kolorze blue na białym tle. Dawno temu kupiłam ją na ciuchach, kosztowała dosłownie parę złoty, poczyniłam z niej wyłożenie do wiklinowego koszyka a resztę schowałam, przydała się znowu dzięki inspiracji Art piaskownicy. Został jej jeszcze cały przód, więc będziemy działać, czekam jednak na wenę.
Moją piękną tablicę z TKMaxx1a już kiedyś prezentowałam, od jakiegoś czasu zapisuję na niej myśli, cytaty, powiedzonka - zwykle robię to w nocy, żeby rano móc wczytać się w parę mądrych słów i zacząć odpowiednio dzień. Oto co widnieje na tym zdjęciu:

Poświęcaj tyle czasu na ulepszanie siebie,
byś nie miał go na krytykę innych


Świetne prawda ?Na tym zdjęciu widać moje nowe-stare pojemniki na cukier i kawę (według tego co jest na nich napisane), ja trzymam w nich sól i bułkę tartą ;-)) Kupiłam je na allegro za jedyne 25zł za dwie sztuki - pasują idealnie.

Troszeczkę je podrasowałam, przewiązują ich przewężenie granatową, bawełnianą wstążeczką - kiedyś kupioną do decoupag`eowych ozdób, dzisiaj wykorzystaną do ozdoby pojemników. Postawiłam je na własnoręcznie ozdobionej mini tacce - świetny motyw Holland, idealnie pasuje do mojej kuchni. W tle widać super pojemnik Villeroy & Boch w którym trzymam ciasteczka - oj, jak te święte Mikołaje i Gwiazdeczki znają dobrze moje upodobania ;-))
Pozdrawiam Was serdecznie, Ewa

Komentarze

  1. bardzo klimatyczna jest twoja kuchnia. a biało niebieskie dodatki klasyczne.
    oko zawiesiłam najdłużej jednak na bułeczkach... wyglądają tak apetycznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zjawiskowa kuchnia:)
    ozdrawiam Lacrima

    OdpowiedzUsuń
  3. Ewcia,kuchnia na prawde bardzo ładna wcale sie nie dziwię,że przebywasz w niej wiekszość czasu (kto by nie chciał?)
    Ma swój niepowtarzalny klimat.Powiem Ci tylko,że beszczelnie zazdroszcze Ci tej tablicy ;-)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo , ale to nbardzo podoba mi się twoje kuchenne gniazdko. Uwielbiam takie klimatyczne pomieszczenia

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo klimatyczna Kuchnia, ate myśli pisane nocą na następny dzień to super pomysł.
    Pozdrawiam Dorota
    Dzisiaj jak wstałam rano to popatrzyłam na serduszko fioletowe z filcu z kuleczkami i zrobiło mi się cieplej mimo -15 na Lisińcu - dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie u Ciebie!!! I mega smakowicie!
    Nie mogę się już doczekać kiedy moja kuchnia będzie już gotowa!!!

    Piękne pojemniki!!!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczną masz kuchnę, szkoda, że tylko kawałeczek jej mogę podziwiać.

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię Twoja kuchnię:)Ma swietny klimat i dodatki.Te pojemniki na cukier i kawę jak rozumiem przywedrowały z Holandii bo te napisy to po niderlandzku sa:) A pojemnik na ciasteczka tez rozpoznalam od razu bo 2 tyg trafiła mi się wielgachna taca >30 cm z tej samej kolekcji za śmieszne pieniadze:)Podoba mi się też cytat na tablicy, u nas stale mamy:just breathe a to tytuł pewnej cudownej piosenki, w ktorej zawarte sa wązne słowa zarowno dla mnie jak i męża:)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo klimatyczna kuchnia-choć jestem wielbicielką jasnych wnętrz to Twoja kuchnia jest bardzo przytulna:p proporczyki w oknie to strzał w 10!

    OdpowiedzUsuń
  10. podzielam twój wybór bo też bym w niej spędzała większość czasu...moja jest niestety ciemna i niewygodna bez możliwości zmian:( także zazdroszczę...i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Moglabym miec taka sama kuchnie, podobaja mi sie i kolory i dodatki i wogole caly klimat. Cytat swietny, oj znam wielu, ktorzy w takim razie sobie wcale czasu nie poswiecaja hehe;-)
    sciskam Cie serdecznie
    B.

    OdpowiedzUsuń
  12. przepięknie :) wszystko takie dopracowane :)
    i dopięte na ostatni guzik :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Moje kolory :-)Super kuchnia !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Kuchenka mała i bardzo kameralna. Bardzo dużo świeżości wnoszą granatowo-niebieskie akcenty-przypominają mi taki klimacik śródziemnomorski. Złota myśl z tablicy jest bardzo złota :-).Proporczyki z Toile pasuja idealnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ewa jaka klimatyczna masz kuchnie, na dodatkach zawiesilam na dluzej oko.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Kuchenka zjawiskowa z ciepłym klimatem :) chciałoby się tylko zasiąść do tego smakowitego ciasta i podziwiać.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo klimatycznie.
    Tablica jest fajnym pomysłem.
    A co to za pyszność na blacie?

    OdpowiedzUsuń
  18. Kuchnię masz bardzo przytulą, z subtelnymi, eleganckimi dodatkami. Klimat stworzyłaś taki, jak lubię!

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetnie bardzo się cieszę! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Masz bardzo przytulną kuchnię:))
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Włóczka za mną chodzi - czy jestem jedyna ?

Wieczorową porą ...w kuchni

Candy