Wyniki Candy !

Moja kochane dziewczyny !!! Candy okazało się być bardzo kameralne więc losowanie wraz z przygotowaniem papierków zajęło mi raptem kilka minut :-)) Prawdą jest, że tym razem powiedziałam o nim mimo chodem a i zasady były dosyć nieoczekiwane ... najważniejsze, że grono odwiedzających mnie osób od dwóch lat jest ścisłe i wierne...a i nowe duszyczki czasami wpadają, co mnie bardzo cieszy i mam nadzieję, że kolejny roczek będzie mi dane spędzić w tym blogowym świecie i że będzie równie sympatyczny i pełen cudownych pomysłów.
A teraz do roboty !

Pomieszałam, pogmatwałam karteczki i wyciągnęłam własnoręcznie tę jedną jedyną !!!!

Zbieg okoliczności, zupełny przypadek ! B. z bloga Tupiszę miała wczoraj urodzinki, kiedy przeczytałam jej wpis pod postem pomyślałam, że może tym razem jej się poszczęści...I udało się !!! Serdecznie gratuluję !!!
Tak jak się zadeklarowałam w moim poście z candy, biorąc pod uwagę preferencje kolorystyczne B., przygotuję dla niej bransoletkę. Mam nadzieję, że trafię w jej gust. Jej ulubione kolory to zestawienie fioletu z brązem, czernią, zielenią i szarym - nie pozostaje mi nic innego jak brać się do roboty. Rezultaty wyzwania wkrótce na blogu, pozdrawiam Was serdecznie, dziękuję za udział w zabawie i zapraszam do siebie w ramach wolnego czasu. Mam nadzieję, że przez kolejny rok, znajdziecie tutaj coś miłego dla oka. Ewa
Link

Komentarze

  1. gratulacje dla B.
    teraz czekamy na efekty Twojej pracy.
    prawdziwe wyzwanie kolorystyczne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje dla B.:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję Basi.
    A Wam życzę miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  4. gratulacje:))) śliczne pudełeczko!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem wzruszona, wlasnie wrocilam z Polski i moge podziekowac w komentarzu.
    Bardzo dziekuje!!!!!!!!
    sciskam serdecznie i przesylam buziole
    B.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Włóczka za mną chodzi - czy jestem jedyna ?

Wieczorową porą ...w kuchni

Candy