Kolejny (k)rok do przodu

Choć latek przybywa, nie opuszcza mnie radość ze świętowania moich urodzin. Same przygotowania i obmyślanie menu już sprawiają mi wielką frajdę a świadomość spotkania z osobami, które towarzyszą od lat mojemu życiu i wydarzeniom, które w nim zachodzą, potęguje jeszcze bardziej tę radość i nakręca do działania.

Tym razem było dużo słodkości...cóż, życie nie zawsze jest ich dostarczycielem dlatego postanowiłam zrobić mu psikusa i sama nam je osłodzić swoimi wypiekami ;-))
Co się pojawiło na stole? Oczywiście tort w towarzystwie sernika i widocznego na zdjęciu murzynka z jabłkami (pychota). Na kolejny dodatek były jeszcze lekko zmodyfikowane trufelki tym razem z aromatem pomarańczowym (jak się okazało przypadły wszystkim bardziej do gustu niż te z rumowy), pierożki serowe z jabłkami (niebo w ... buzi hihihi) też widoczne na zdjęciu, ciasteczka owsiane oraz przyniesione przez moją siostrę mufinki z snikersem - jednym słowem słodkie szaleństwo ! A kiedy się tak już zasłodziliśmy, zaserwowałam tagliatelle po chińsku, czyli z dużą ilością warzyw oraz piersiami z kurczaka w przyprawach. Smakowało !!!

Bardzo nie lubię pytania "a co byś chciała dostać???" Jeżeli ktoś zadaje mi takie pytanie tzn., że jeszcze mało o mnie wie...powiem więcej, takie pytanie trochę mnie nawet zasmuca, no ale cóż, nie można mieć wszystkiego. Skoro jednak padło takie pytanie, to i padła odpowiedź. Amandine to opowieść o małej dziewczynce, która wychowywała się w klasztorze w Montpellier jako sierota, z czasem dowiaduje się jednak, że nią nie jest i że tak na prawdę pochodzi z Krakowa.
Klimat Francji w krótkim opisie już ujął mnie za serce...kolejne przede mną wyzwanie - znaleźć chwilkę czasu na zagłębienie się w lekturze, ma nadzieję, że się uda.
Czas też na podsumowanie kolejnego tygodnia, jak na razie nie jest źle ! I o to chodziło :-))

Pozdrawiam Was poniedziałkowo, Ewa

Komentarze

  1. Dużo zdrówka i szczęścia z okazji urodzin.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewunia spełnienie marzeń i dużo zdrowia..
    Wiesz ja musze sobie taki harmonogram tygodniowy zrobić, bo coś za szybko uciekają mi dni.
    Buziaki jaga

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomyślności wszelakiej :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystkiego najpiękniejszego na ten rok:)
    pysznie u Ciebie!
    m.

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę Ci jak najwięcej radości i dalszej weny do tworzenia tych wszystkich cudownych rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wszystkiego najlpeszego :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Urodzinowe serdeczności. Oby wszystkie prezenty były trafione. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Alez smakowitosci :)Spelnienia marzen!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. 100 lat! prawdziwą ucztę wyprawiłaś, chętnie bym w takiej biesiadzie wzięła udział :)
    pytanie co chcesz dostać? oraz w czym mogę pomóc? to płachya na byka.

    OdpowiedzUsuń
  10. Sto lat Ewuniu! Narobilas mi apetytu tymi zdjeciami, chetnie zjadlabym ze 3 kawalki Twjego ciasta...
    sciskam serdecznie
    B.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkiego co najlepsze zycze !!!!
    Stol wyglada wyjatkowa pieknie i slodkosci i zastawa ....

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkiego dobrego!
    Pysznosci u Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Włóczka za mną chodzi - czy jestem jedyna ?

Wieczorową porą ...w kuchni

Candy