Słodka retrospekcja

Święta już za nami a ja zaserwowałam ostatnio muffinki z przyprawami korzennymi. Bardzo dużo różnych przepisów na nie już wypróbowałam ale jeszcze nigdy nie wyszły mi takie jak sprzedają w empik cafe, czyli wysokie. Może macie pomysł na to aby wyrastały jak takie grzybki, do góry, do góry. Czy to chodzi tylko o ilość ciasta w papilotkach ?


Oto co mi wyszło ! Przepis pochodzi z gazetki "Ciasta za grosik", fajna, mało wyględna broszurka z ciekawymi przepisami. Jak na razie, do podanych przepisów nie mam żadnych zastrzeżeń, ciasta wychodzą, składniki zawsze pod ręką - tylko piec ;-))


Dla zainteresowanych przepis, niby taki sam a jednak inny.

Składniki:
10dag margaryny
jajko
szklanka mleka
2 szklanki mąki
łyżeczka proszku do pieczenia
1/2 łyżeczki sody
10 gad cukru
łyżeczka kakao
1/4 tabliczki czekolady gorzkiej
po dużej szczypcie cynamonu, imbiru i gałki muszkatołowej

Rozpuszczamy margarynę, jajko rozmącamy w mleku, wlewamy do rondelka z rozpuszczoną margaryną i dokładnie mieszamy. Mąkę z proszkiem, sodą, cukrem i kakao mieszamy w osobnym naczyniu, dodajemy startą czekoladę, imbir, gałkę i cynamon. Porcjami wlewamy margarynę z mlekiem i miksujemy całość. Pieczemy 15-20 minut w temperaturze 180 stopni. Ja trzymałam je dłużej w piekarniku bo widziałam, że jeszcze nie były upieczone


Cóż, pozostaje mi tylko życzyć Wam smacznego. Pozdrawiam cieplutko, Ewa

Komentarze

  1. mimo, że niskie wyglądają bardzo apetycznie.
    ja nigdy nie piekłam babeczek, więc żadną radą niestety nie służę.
    domowe na pewno o niebo lepsze niż Empikowe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Babeczki zawsze i wszędzie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Babeczkowo dziś na blogach:) pysznie wyglądają:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam - pysznie wyglądają i smakują napewno też:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pysznie wygldaja, wiesz wydaje mi sie ze zalezy to wlasnie od ilosci wlozonego ciasta do srodka i samej masy ciasta, wazne by skladniki tylko lekko przemieszac, najlepiej widelcem by sie polaczyly.

    OdpowiedzUsuń
  6. PYSZNIE!!! i will make for my husband :) i love to cook too!

    miły blog! ja mam pasję do projektowania wnętrz!

    sprawdź mojego bloga: http://evedeko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Włóczka za mną chodzi - czy jestem jedyna ?

Wieczorową porą ...w kuchni

Candy