z książką w ręku

Oj, muszę przyznać, że nie mam zbyt dużo czasu na tę przyjemność a kiedy już się zdarzy taka chwila, ilość pomysłów w głowie się piętrzy i nie wiem co wybrać. Kiedy jednak zdecyduję się na książkę, zasiadam w bujaku moich dziadków, zapalam świeczki i zatapiam się myślami w ciszę i lekturę.

A co czytam ? Obecnie jestem w trakcie lektury książki "CHATA" Williama P.Younga...

inne spojrzenie na Boga, inne pojmowanie Go w świecie w którym religia staje się coraz mniej istotna. Polecam i pozdrawiam, Ewa

Komentarze

  1. Mam tą książkę :) Co prawda po angielsku i jeszcze się za nią nie zabrałam ale zrobię to jak tylko skończę te co teraz czytam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Również mam mało czasu na to, aby posiedzieć i spokojnie poczytać. Czasem jest to tylko 20 minut, ale dobre i to:). A obecnie czytam tę samą książkę:).

    OdpowiedzUsuń
  3. Ksiazka mnie zaciekawilas. Uwielbiam twoja tapete :D pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj zazdroszczę czasu na książkę...jako fanka szydełka nie uciekł mej uwadze pled szydełkowy, piękny:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Marzę o takim bujaku! Zaraz poczytam co to za książka:)

    OdpowiedzUsuń
  6. super tapeta, efekt nieziemski.
    ksiąka po krótkim opisie warta przeczytania.

    OdpowiedzUsuń
  7. Książka mnie zaciekawiła :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie u Ciebie, będę zaglądać!

    OdpowiedzUsuń
  9. Czytałam, szczerze polecam :))

    a poduchy pod książką superowe :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Włóczka za mną chodzi - czy jestem jedyna ?

Wieczorową porą ...w kuchni

Candy