Post Rożany i moja mała różana modelka

Ten kontrowersyjny kolor od jakiegoś czasu włada moim umysłem ;-)) i sercem...i widzę, że nie ma zamiaru odpuścić...cóż, przecież nie będę się ze sobą siłować - sam przyszedł to z pewnością i sam któregoś dnia odejdzie ale wtedy to wydarzenie będzie miało trzeci wymiar dlatego cieszę się, że jest jak jest i oby ten czas zbyt szybko nie przyszedł. Bardzo lubię kolorystykę papierów proponowaną przez Eline Pellinkhof. Kiedyś, jeszcze nie mając o niej zielonego pojęcia zamówiłam sobie taki energetyczny zestaw jej projektu, powód był prosty - jego kolory podbiły moje serce !!! Przeglądając blog Eline Pellinkhof i krzyżykowe propozycje igłą czy pędzlem malowane, nie mogłam się im oprzeć, chęć posiadania choć najmniejszej różyczki była ogromna...i oto są !


Gdyby któraś z Was, chciała przygarnąć takie maleństwo, to zapraszam na bloga HandMade tam czeka na Was cała trójka. A co powiecie na tę Różyczkę ?

Kiedy pogoda nie sprzyja i trzeba zapomnieć o spacerku, wtedy wymyślam sesje zdjęciowe ! Na szczęście, Tosia uwielbia się tak bawić, nie przeszkadza jej ciągłe przebieranie się i częsta zmiana dekoracji, wręcz przeciwnie, jest zachwycona i mam wrażenie jakby pozowała ... hehehe

Pozdrawiam Was kolorowo !!! Ewa

Komentarze

  1. Córunia jak lalunia ;-)
    Słodziaczek !!!
    Różyczki piękne !!!
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna ta Twoja Tosia :))) I jak spokojnie do tych zdjęć pozuje. Moja to w miejscu nie usiedzi przez chwilę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tosia rosnie jak na drozdzach!Rozyczki naprawde piekne...
    sciskam
    B.

    OdpowiedzUsuń
  4. Tosieńka jest fantastyczna jak zawsze...rózyczki śliczne;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Tosia to Twoja najpiękniejsza praca handmade:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Tosia jak malowanie :-) Prawdziwa Różyczka.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Mala rozyczka jest slodziutka!!!!! pozdrawiam cieplo

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna i urokliwa księżniczka:)

    OdpowiedzUsuń
  9. modelka przepiękna!
    ten bodziak,
    te buty.
    Tosia prezentuje się rewelacyjnie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Słodziaki same!!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Broszki swietne, ale Tosia-Rozyczka najbardziej mi sie podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo podoba mi się zdjęcie w butkach i czapusi.
    Cudna mała i świetne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  13. Rózyczka przeslodka!!!
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Włóczka za mną chodzi - czy jestem jedyna ?

Wieczorową porą ...w kuchni

Candy