Przyjemność czytania i kolorowe papiery !

Oj daaawno nie papierzyłam :-(( cóż, jak na razie zdolna jestem do bardziej odtwórczych niż nowatorskich prac. Do tworzenia tych oryginalnych i niepowtarzalnych, trzeba mieć "wolny mózg" jak ja to nazywam, tymczasem ja kradnę dla siebie wolne chwile i już chyba nawet ten fakt w pewien sposób mnie ogranicza, cóż, c`est la vie ! Jednak nie narzekam, zawsze coś tam w domu nowego się pojawi i wtedy mam ogromną satysfakcję. A co dzisiaj? Skoro powiedziałam o papierach to będzie scrapbookingowo i kolorowo.

Tagowa zakładka dla mojej siostry. Pewnego dnia, otworzyłam te moje zakurzone papierowe zasoby i w oczy rzuciły mi się te radosne kolory niewykorzystanych papierów - pomyślałam, że zrobię jej niespodziankę i ...chyba zrobiłam ;-))

Już nawet nie pamiętam z jakiego sklepu są te papiery...cóż, czasami tak to ze mną jest, że niektóre rzeczy muszą się naczekać na swoją kolej.... ale jak już przyjdzie ich czas to stwierdzam, że chyba warto było. Pozdrawiam kolorowo, Ewa

Komentarze

  1. Bardzo mi się podoba ta zakładka. Ma miłe dla oka pudrowe kolory :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudnie babska zakładka. Cenię ciepłe siostrzane relacje.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi sie podoba zakładeczka, taka kobieca

    OdpowiedzUsuń
  4. na pewno siostrze będzie się miło czytało książki z taką zakładką.

    OdpowiedzUsuń
  5. ależ tu eksplozja kolorów! chyba przegapiłam kilka postów :] widać,ze wiosna się rozsiada wokoło :p

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Włóczka za mną chodzi - czy jestem jedyna ?

Wieczorową porą ...w kuchni

Candy