Słodki piątek

Kiedyś rozwinęła się między mną a moją koleżanką z pracy taka rozmowa, utrzymana w klimacie pędzących dni i zwróciła mi ona uwagę na fakt, że nauczyliśmy się żyć przyszłością, skupiamy się też często na przeszłości rozpamiętując minione dni a o teraźniejszości po prostu nie myślimy. A może chodzi o coś jeszcze innego ? Może planujemy sobie każdy dzień ponad nasze siły, wyznaczamy sobie zbyt dużo zadań, których nie jesteśmy w stanie zrealizować i wtedy zaczynamy mówić, że nie mamy czasu...? Może prawdziwy jest cytat Lwa Tołstoja:

Czas się nie spieszy - to my nie nadążamy.

Proponuję kolorowy przystanek w czasie. Dzisiaj przecież kolejny piątek, słodki koniec tygodnia, upragnione wytchnienie i perspektywa wolności.


Z samego rana proponuję ciasteczka owsiane od Agutka - chrupiąca przyjemność na każdą chwilę dnia.


i troszkę haftu krzyżykowego. Motyw powstał już jakiś czas temu ale jak zwykle u mnie, nic od razu się nie dzieje. Dzisiaj już ozdabia mój pokój i przypomina, że najpiękniejsze są te haftowane historie :-))
Pozdrawiam, Ewa

Komentarze

  1. Dołączam się do apelu: przeżyjmy ten dzień tak naprawdę dzisiaj, nie myśląc o jutrze i wczoraj! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodki piątek hmm,podoba mi się.
    Jeżeli chodzi o tą teorię z przeszłością,to myślę,że każdy wspomina ją z rozrzewnieniem,jednak,terażniejszość tez kiedyś będzie przeszłością do której z chęcią wrócimy,to takie trochę zaklęte koło zwane życiem;)
    Piątkowo pozdrawiam
    Aha podusia fantastyczna!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze nie żyję wspomnieniami. Myślę, że czeka mnie jeszcze wiele dobrego. Mam dużo planów i celebruję każdy dzień. To przywilej pracy w domu.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. nie nadążam za czasem ,pomimo tego że siedzę w domu...
    Śliczne zdjęcia i piękna poducha.
    ale Tosia szybko rośnie, jaka śliczna z niej dziewczynka

    OdpowiedzUsuń
  5. Hmmm. Tołstoj mądrze powiedział, ale przecież czas to tak naprawdę wymysł człowieka. W naturze są cykle i naturalne przemijanie w swoim rytmie. A my gnamy...bo zbyt bardzo trzymamy się cyferblatów.Ja coraz częściej odpuszczam, bo już mogę w niewielkim stopniu, ale jednak.Podobno wolność człowieka nie polega na tym, że robi co chce, tylko na tym, że nie musi robić tego czego nie chce. Podusia słodka. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie możemy zmienić tego, co było w przeszłości, nie wiemy co przyniesie przyszłość, więc powinniśmy żyć teraźniejszością:)
    Słodki piątek - podoba mi się:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ mnie długo u Ciebie nie było, a tu tyle śliczności z Tosią na czele! Duża Twoja córcia, a jaka mądra;) nawet książki czyta:) hihi całkiem jak moja. Przepiśnik - SUPER pomysł i wykonanie
    Pozdrawiam Was bardzo serdecznie!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ladne kolorowe, pastelowe zdjecia!

    OdpowiedzUsuń
  9. im więcej zajęć i pracy mam tym więcej zrobię i jestem bardziej zorganizowana. już ochłonęłam po powrocie do pracy i na nowo ułożyłam swój plan dnia. działa:)
    jeśli chodzi o wspomnienia, to lubię to robić. wracać myślami do chwil, ale tylko tych przyjemnych.

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz rację ^^ Dziękuję za ciepły komentarz na hey2day. Marzenia sa ważne i ważne jest by cieszyć się tym co jest. Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Włóczka za mną chodzi - czy jestem jedyna ?

Wieczorową porą ...w kuchni

Candy