W kolorach po uszy

a jak mi z tym dobrze to, tego nie wie nikt ! Kiedyś uznałam, że muszę dopilnować aby drobiazgi, które towarzyszą mojej codzienności, nie były jedynie przedmiotem spełniającym tylko swoje funkcje ale i czymś co cieszy oko...może je przecież jeszcze trochę podrasować ;-)) wtedy to szybciutko trzeba zrobić coś aby oko patrząc na tę rzecz cieszyło się bez końca !

W ruch poszły kolorowe muliny i moja wyobraźnia, zupełnie spontanicznie, bez zbytniego dumania, przy brzęczącym telewizorze zagłuszającym ciszę głębokiej nocy.

Kółeczka powstawały najpierw zupełnie bez celu. Cieszyło mnie łączenie kolorów więc robiłam ;-))

Z czasem zrodził się na nie pomysł i oto co powstało

Idealne na takie szare dni jak ten dzisiejszy. To takie małe słoneczka, niech będą talizmany - miłe w dotyku, kojące duszę, cieszące oko...czegóż trzeba więcej ?


Pozdrawiam Was serdecznie, Ewa

Komentarze

  1. Piękne kolory tych zawieszek/kotylionów :)) Zdolna jesteś!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł na spersonalizowany brelok do torebki.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podobają! Przypominają mi średniowieczne maswerki, a dokładnie rozetki wypełnione kolorowymi szkiełkami witraża na gotyckich katedrach. Dla mnie rewelacja!!! Ciepło pozdrawiam, bo u mnie dziś zimno, i dziecko nie daje spać, auuu....

    OdpowiedzUsuń
  4. I od razu cieplej i słoneczniej na duszy się robi. Śliczne, kolorowe, pozytywne... Doskonały pomysł na osobiste,podręczne słoneczka! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawy kolorowy dodatek,bardzo ładnie rozświetla torbę,i jest juz ona ubrana na wiosnę)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ewunia stworzyłaś cudeńka,wesołe,kolorowe zawieszki

    OdpowiedzUsuń
  7. w sam raz na nadchodzącą wiosnę. idealne jako ożywiający dodatek.

    OdpowiedzUsuń
  8. dla mnie za kolorowe, ale torebka mi sie podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolorowe słoneczka:)
    Przesyłam moje słoneczko! Pięknie świeci od rana:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bomba energetyczna...bardzo wiosenne kolorki;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Przydałby mi się taki talizman, przypominałby mi o tym, aby cieszyć się małymi rzeczami :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznie zestawiłaś kolory. Do tej torebki pasują genialnie:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny pomysł na te breloczki, a sama torebka też bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo ładne i kształtem i kolorem, przypięte do torebki wyglądają super

    OdpowiedzUsuń
  15. Takie urocze dodatki mogą pięknie łączyć elementy naszego stroju...jak i wystroju wnętrz. Super zawieszki.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Czegoz chciec wiecj? Sa rewelacyjne, lubie jak cos "dynda:D" przy torebce, sa niebanalna jej dekoracja.
    usciski

    OdpowiedzUsuń
  17. o proszę jakie sliczne zawieszki ;) Bardzo kolorowo i pozytywnie. Pozdrawiam, www.monika-paula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Włóczka za mną chodzi - czy jestem jedyna ?

Wieczorową porą ...w kuchni

Candy