Na wyzwanie - baczność !

Art-Piaskownica zaproponowała kolejną propozycję na wyzwanie 12/12, a ja niczego nieświadoma zrobiłam taki drobiazg, który temu wyzwaniu idealnie odpowiada.

Każdy sklep i niemalże instytucja zasypuje nas kartami - mój portfel zaczął przybierać dziwne kształty aż w końcu przestał się zapinać i miarka się przebrała !

Już dawno myślałam o takim etui ale zawsze ten pomysł przegrywał z ważniejszymi rzeczami i zapominałam po prostu nawet o nie zapytać w mijanym przeze mnie sklepie papierniczym. W końcu się udało ! Sklerozę przezwyciężyłam najprostszą pod słońcem notatką na liście zakupów i oto jest.

Kupowałam je mając w zamyśle metamorfozę maleństwa a kiedy sprzedawczyni podawała mi je, grymas na jej twarzy sugerował żebym takiego brzydactwa nie brała, uspokoiłam ją jednak, że mam w głowie plan aby nie straszyło swoim wyglądem ;-)) Okleiłam czarne, plastikowe okładki kolorowymi filcami, te ozdobiłam tasiemką z babuszkami i szydełkowym kwadratem a gdzieniegdzie hafcikiem i już częściej przyciąga wzrok! Polecam pomysł, cieszy oko i daje ogromną satysfakcję ! A na koniec jeszcze moja młodsze słoneczko.

Hej hej, a ja jutro kończę pół roczku !!!!
Kurcze jak ten czas szybko leci ... wcale mi się to nie podoba.
Pozdrawiam słonecznie, Ewa

Komentarze

  1. ...faktycznie, czas pędzi z zawrotną szybkością. Dla tej małej Księżniczki obiecuje szybsze zdobywanie świata...ale my chciałybyśmy aby trochę zwolnił.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny pomysl i swietne energetyczne kolory..ja tylko mialabym problem i pewnei zapominalabym przekladac z torebek dodatkowa rzecz;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Teraz to mają prezencję! :) A ta wstążka w babuszki... zauroczyła mnie . Dziecię słooodkie :))) Moja 1 maja kończy roczek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. I Bogu dzięki bo już myślałam, że tylko ja mam setki kart do wszystkich sklepów :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. A wiec dzis urodzinki, wszystkiego najslodszego dla malej solenizantki.
    Etui na karty swietne, kolorowe w sam raz na wiosne, i latwo znalesc w torebce:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny pomysł na takie kartowe etui. Musze coś zrobić ze swoim (jeszcze) wstrętnym. Szczególnie spodobało mi się, że zastosowałaś szydełkowy kwadracik - to coś nowego. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale świetnie to wygląda! :) Gdybyś zobaczyła moje etui na dokumenty, to chyba byś się wystarszyła...

    OdpowiedzUsuń
  9. CZy ten filc ie odkleja ci sie w torebce? JAkim klejem go przymocowałaś? Bardzo fajny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  10. Filc się nie odkleja a to za sprawą cudownego kleju typu MAGICZNY, klei po prostu wszystko ze wszystkim i do wszystkiego ! Z pewnością już niejedna z blogowiczek sprawdzała jego zalety a ja potwierdzam ! Pozdrawiam, ewa

    OdpowiedzUsuń
  11. Je te souhaite un joyeux WE pascal.
    Johanna

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Włóczka za mną chodzi - czy jestem jedyna ?

Wieczorową porą ...w kuchni

Candy