Dzień matki i balkonowe biesiadowanie !

Pogoda dopisuje dlatego drzwi na balkon się nie zamykają a i miejsce ciągle zajęte ;-))
Tosia jest zachwycona ! 
Ale nie tylko ona ! W tym miejscu uwielbiają przesiadywać wszyscy ci, którzy trafią na nasz balkon.Miejsce to wygrywa tym, że kiedy mamy ochotę posiedzieć sobie na nim przy kawie, wtedy słoneczko jest już z drugiej strony bloku i nie razi i nie męczy.
dlatego taki widok jest dosyć częsty ;-)) Tym razem zaserwowałam również małe tiramisu a wszystko to znajduje się na tacy, która jeszcze w tamtym roku była obrazkiem nie mogącym znaleźć sobie miejsca. Do deseczki w formie rameczki udekorowanej schabby chic i decoupage dorobiłam meblowe uchwyty i okazało się, że właśnie z tą malutką tacuszką biegam na balkon serwując małą czarną. Bardzo lubię takie przeróbki oraz nadawanie przedmiotom drugiego życia. Sama radość ! 
A na koniec, w ramach dnia matki, jeszcze moje dwa szkudniki.

 Serce rośnie kiedy na nich patrzę i choć czasami trzeba zacisnąć zęby to kocham ich najmocniej na świecie ! Moje black and white ! Heheheh
Życzę Wam moje drogie miłego świętowania ! Ewa


Komentarze

  1. Ostatnie zdjęcie jest kwintesencją dzisiejszego dnia.
    Radość widać na każdym zdjęciu.
    Miłego dnia kochani

    OdpowiedzUsuń
  2. i oby wszystkie Wasze dni były takie uśmiechnięte i piękne jak... balkon!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ostatnie zdjęcie bardzo trafione,
    widać waszą więź i radość.
    ps. syn to skóra żywcem zdjęta z Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiękny masz ten balkonik, z pewnością super się tam odpoczywa

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz racje,serce rośnie,patrząc na Was!prześliczny obrazek!!!
    Piękne wszystko a najbardziej Wy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. To jest dopiero SZTUKA tak pieknie urzadzic tak pieknie maly balkonik! Jestem nim zachwycona . Swietne ozdoby i kolory! Dzieci przemile - pociechy z nich po Grecku zycze !

    OdpowiedzUsuń
  7. Najlepsze życzenia...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny, kameralny balkonik. Kawałek własnego wypoczynku:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczne zdjecie, fajnie Cie widziec. A pociechy masz naprawde urocze:)
    usciski

    OdpowiedzUsuń
  10. Oglądając Twoje zdjęcia aż się ma ochotę na kawkę na słoneczku! A zdjęcie rodzinkowe śliczne! :) Pozdrawiam ciepło! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie urządzony balkonik!Widzę,że mamy dużo wspólnego,Twój piękny stolik przypomina mój bufet w domu.Teraz marzę o takim dużym stole na taras!Białe skrzynki to też moje ukochane,kwiaty owszem,byle dużo!To co napisałaś o chwili z kawą na tarasie-tylko dla Ciebie, to jakbyś mi z ust wyjęła!Pozdrawiam i zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Czy to balkonik, jaki widziałam w konkursie Werandy?

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Włóczka za mną chodzi - czy jestem jedyna ?

Wieczorową porą ...w kuchni

Candy