Kwiatowe kombinacje

W tym roku bardzo kolorowo ! Zdecydowałam się, choć zwykle się tego bardzo obawiałam, połączyć ze sobą różne kwiaty...dla niektórych to zwykły bałagan, dla innych sztuka...a dla mnie gra kolorów i świetna zabawa !
Postawiłam w tym roku na werbenę i lobelię. Tę drugą mam aż w trzech kolorach ;-))
Tym razem połączona z bakopą :-)
Tutaj lobelia z pelargonią. Chciałabym też zwrócić Waszą uwagę na wiaderko.
To zdobycz znaleziona w czeluściach sklepu za "4zł" ;-) Tutaj może dobrzenie widać ale pod gałązkami lobelii skrywa się wyciśnięty wzór korony - cudeńko kosztowało całe 6zł a w sklepie typu upominki - kwiaciarnia, to samo znalazłam za jedyne 15zł hehehe. Wczoraj dokupiłam jeszcze takie maleństwo z dwoma uszkami i z tym samym motywem korony tak więc powstał nieoczekiwanie świetny komplecik.
Pragnę również donieść, że w moim Artillo są już dostępne dwie pokazywane wcześniej matrioszki, jedna Rózia a druga Zosia ;-)
Zapraszam serdecznie i pozdrawiam Was słonecznie, Ewa

Komentarze

  1. Balkon z fantazją a kubełeczka zazdroszczę jak nie wiem co:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kwiatki śliczne, nie powiem. Ale od razu w oczy rzuciło mi się wiadereczko! Farciara z Ciebie - jedyne 6 złotych... Pięknie im razem! Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny jest twój balkon Ewciu ! Właśnie taki, cały w kolorach lata.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. tak powinno być żywo i kolorowo.
    od razu przyjemniej za oknem i można miło spędzić czas.
    nadal nie rozumiem ludzi niewykorzystujących balkonu dla celów rekreacyjnych...
    no nie rozumiem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super fajne wiaderka - lecę zobaczyć czy u nas takich nie ma > Kwiatki boskie lubię taką mieszankę Pozdrowienia Ewa

    OdpowiedzUsuń
  6. Ukwiecony balkon wyglada wspaniale. Wiaderka super!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny i kolorowy balkon, bardzo ładnie zaaranżowany:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Najbardziej (kolorystycznie) podoba mi się połączenie lobelii z pelargonią... Niby oba ciemne, ale jakoś tak ładnie sie komponują...
    Ślicznie :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Proponuje udzial w konkursie
    http://www.czestochowa.pl/samorzad/wydarzenia_samorzad/najladniej-ukwiecony-balkon-2012
    pozdrawiam
    justyna

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Włóczka za mną chodzi - czy jestem jedyna ?

Wieczorową porą ...w kuchni

Candy