Czerwcowa królowa na święto !

No nie może jej zabraknąć na moim stole ! Truskawkowe szaleństwo dopada każdego, szkoda tylko, że tak krótko trwa...
W tym pucharku umieściłam truskawkowy mus pod którym ukryłam bitą śmietanę...taka mała słodka niespodzianka ;-))
 O tacy wspominałam przy okazji prezentowania balkonu. To rameczka z deseczką, ozdobiona przeze mnie motywem ogrodu techniką deoupage, brzegi natomiast przetarte co uwypukla granatowy kolor idealnie pasujący do pięknych hortensji. Kiedyś był to zwykły obrazek nie mogący znaleźć swojego miejsca ani w domu ani na balkonie, pomysł dorobienia białych uchwytów nadał mu bycia sens...teraz ma do spełnienia swoją misję ;-)) i spełnia o dziwo bardzo dobrze !

mniam mniam
Pozdrawiam, Ewa

Komentarze

  1. Właśnie dzisiaj z samego rana lecimy z moimi dziewczynami na zakupy.
    Wrócimy z całym koszykiem truskawek :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Smakowity post:) Ja też wybieram się na zakupy, a na liście obowiązkowo znalazły się truskawki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. wow smakowicie to wygląda!! U mnie też dziś truskawki na deser ale utopione w glaretce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tez wybieram się na ryneczek po czereśnie i truskawki.
    Śliczna taca, lekka i wiosenna.
    Piękny masz balkon Ewuniu,ach chciałabym mieć taki

    OdpowiedzUsuń
  5. Truskaweczki-mniam, ja mam w planie nalesniki z truskawkami:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Pycha!!Uwielbiam truskawki!!
    Zapraszam po wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. smakowite truskawkowe kadry :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ...truskawki to jest to... to prawda, że tak krótko można się nimi cieszyć...na koszyk z truskawkami zapraszam do mnie i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Smakowity i pieknie kolorowy post:) Taca prezentuje sie fantastycznie!

    Truskawy takie apetyczne, ze az by sie chcialo lapke do nich wyciagnac! Mniam!

    Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Włóczka za mną chodzi - czy jestem jedyna ?

Wieczorową porą ...w kuchni

Candy