Z różowym przez życie - zakupy w TKMaxx

Powiem szczerze, bardzo lubię ten sklep ! Tanio, ciekawie, nietuzinkowo ! Te trzy argumenty bardzo do mnie przemawiają dlatego zaglądam tam dosyć regularnie. Staram się powstrzymywać bo mieć chciałabym wszystko ale traktuję to jak taki trening silnej woli...ale ostatnio poczyniłam jeden malutki zakup
Notes !!! ulubione kolory...ukochane wzory...cudowna cena ...to spowodowało, że nie mogłam mu się oprzeć!
 Rameczka natomiast kupiona została już jakiś czas temu...czekała nawet razem z nami na Tosię, dzisiaj pięknie się prezentuje w naszym różowym pokoju ;-))
a na koniec ptaszki przy gniazdku ze sklepu FLO gdzie również trafić można na dni szalonych cen...mnie się udało i kupiłam tę ozdobę za jedyne 2zł (śmiech mnie ogarnął kiedy zobaczyłam na metce tę kwotę)...gdyby takie ceny były wszędzie, z pewnością każdy z nas zarabiałby dużo pieniędzy ;-)
Pozdrawiam, Ewa

Komentarze

  1. Rany Julek:)bierz mnie ze sobą na te zakupy:)2 zł!reszta rzeczy jest równie szalenie przepiękna,rameczka jest tak urocza,że brak mi słów.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. też uwielbiam te dwa sklepy :) i to z podobnych powodów

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo udane zakupy.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. W moim TK maxx-e nie było różowego. Ale było moje ulubione srebro. Też się pochwaliłam moim zakupem. Twoje różowe nabytki są super. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przecudowne zdobycze!!! ja najbliższy mam ok 20km od miejsca zamieszania więc nie zawsze jest po drodze;(( pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudeńka. Ja mam 15 min autem do tk Maxa a jeszcze nigdy nic tam nie kupiłam, choć była tylko raz...chyba pora się zapoznać ze sklepem.

    OdpowiedzUsuń
  7. A w tym moim grajdole to nie ma takich sklepów!!!!!!swietne zakupy!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też kocham TKMaxxa!!!!!! Można tak znaleźć niepowtarzalne rzeczy:)
    Ewuś te ptaszki mnie oczarowały! Jak trafisz jeszcze kiedyś na takie, to pamiętaj o mnie, co, proszę:)

    OdpowiedzUsuń
  9. ...też bym się skusiła na takie cudeńka...widać że masz rękę do dobrych zakupów...pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zakupy ! Rameczka jest cudowna!
    Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Fakt - można tam znaleźć naprawdę wspaniałe notesy - mój ulubieniec został zakupiony właśnie w Tk Maxx :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Włóczka za mną chodzi - czy jestem jedyna ?

Wieczorową porą ...w kuchni

Candy