Pomysł na lato i podpatrzone DIY

Proste a dające tyle radości ! Jak pomalować paznokcie w wesołe serduszka ? Podpatrzyłam ten sposób na jakimś blogu ale nie mogę sobie przypomnieć gdzie, w każdym razie wszystko to co jest do tego potrzebne mamy zawsze pod ręką.
Zaraz dostanę z pewnością komentarz od anonima, że mam krzywe palce ale nie o palce tutaj chodzi a o paznokcie ;-)) Po lewej stronie zdjęcia widać kawałek taśmy klejącej, składamy ją na pół i wycinamy serduszko tworząc w ten sposób szablon. Naklejamy nasz serduszkowy szablon na paznokcia i malujemy kontrastującym kolorem lakieru niż ten bazowy. U mnie nie ma zbyt dużej różnicy więc może niewyraźnie widać ale tak się spieszyłam żeby ten sposób wypróbować, że wzięłam pierwszy z brzegu lakier nie zastanawiając się czy serducho będzie widoczne.
 Zawsze to jakieś urozmaicenie i fajna zabawa. Lato kojarzy nam się przecież z wakacyjnym szaleństwem to poszalejmy i dajmy sobie troszkę letniej przyjemności. Ja przed wyjazdem na mój letni wypoczynek kupiłam te fioletowe sandałki - są plastikowe ale urzekła mnie cena (16zł), kolor i ten kwiat. Okazało się, że na bardzo ciepłe dni są idealnym rozwiązaniem bo stopa jest praktycznie cała odsłonięta.
Nie omieszkałam kupić sobie też zestawu kolorowych bransoletek. Kapitalna sprawa gdyż można nosić je wszystkie razem ale można również wybierać sobie kolory te, które nam aktualnie pasują do ubrania.Mówię Wam świetna sprawa bo rozwiązań jest mnóstwo. Bransoletkę kupiłam w Takko za 15,90zł.
Życzę Wam udanej zabawy z paznokciami ! Ja zaraz biegnę żeby zmienić kolor. Pozdrawiam, Ewa


Komentarze

  1. Fajny pomysł. Też dzisiaj tak sobie pomaluję.
    Lubię taką kolorową biżuterię .
    Klapki też super. Szukałam podobnych.

    OdpowiedzUsuń
  2. I mnie tez sie podoba -ciekawy pomysł :) Pozdrawiam. Dorota

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo letnio i tak trzymać za dwa czy 3 miesiące będziemy mogły o tym tylko pomarzyć,

    pozdrawiam,

    Ana

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny pomysł, dobrze, że moja córka tego nie widzi ;-).

    OdpowiedzUsuń
  5. Klapki świetne,bransoletki też i pasują do wszystkiego.Jak wakacyjnie!
    Po lawendę nie musisz jechać do Prowansji,zajrzyj do mnie.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. klapeczki z auchan, teraz mozna je kupic za jedyne 3,99.

    OdpowiedzUsuń
  7. swietnie,mnie sie bardzo podoba:)
    A "takimi" anonimami nie warto sie przejmowac:)
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Włóczka za mną chodzi - czy jestem jedyna ?

Wieczorową porą ...w kuchni

Candy