Kolory LATA

Nie jest tajemnicą, że bardzo lubię RÓŻ oraz wszystkie odcienie FIOLETU i pochodne tych dwóch kolorów. Czasami jednak sięgam przekornie po kolor o którym zawsze myślałam, że jest nie dla mnie.

ŻÓŁTY

Lubię go, aczkolwiek nie mogę ubrać się w niego od stóp do głów...moja karnacja ma jego elementy i kiedy ŻÓŁTY pojawia się w okolicach mojej twarzy, przybieram automatycznie niezdrowy koloryt. Mimo to pojawił się w mojej szafie, zakradł się również do moich dodatków i kiedy połączę go z innymi kolorami, nie zniekształca ale rozpromienia ;-))
Moja ulubiona bransoletka...złotawy rzemień, oksydowane srebro i talarki żółtego korala. A na dodatek mango...oj było przepyszne ! miękkie i bardzo słodkie...pomyślałam, że muszę je uwiecznić bo i kolorystycznie wpasowało się w moje gusta ;-))
Torebka...kiedyś już ją pokazywałam przy okazji prezentowania szydełkowych kółeczek (widoczne na zdjęciu). Nic takiego, zwykła torebka z auchana za niewielkie pieniądze...dla mnie liczy się jednak efekt końcowy. Nie każda tania rzecz nadaje się do kupienia ale w sklepach wyszukuję takich, które nie wyglądają na to ile kosztują. Nie jest sztuką kupić drogą rzecz żeby wyglądała świetnie (choć i tak zdarza się, że to nie idzie w parze), sztuką jest kupić coś taniego a przykuwającego swą urodą i mimo wszystko jakością uwagę.
A na koniec mój letni zestawik. Bardzo lubię tą bluzeczkę, dziewczęcy krój z malutkimi bufkami, kołnierzykiem baby. Jest świetnie dopasowana pod biustem, na zdjęciu możecie zwrócić uwagę na ukośne przeszycia i delikatne marszczenia - idealnie podkreśla kształt sylwetki u uwypukla nawet mały biust. Ujęła mnie za serce ta delikatna krateczka - błękit, róż i delikatna, słoneczna żółć - wszystko przeplecione szarością - jak dla mnie bomba ! Wy tez macie takie letnie zestawy, które z przyjemnością zakładacie w słoneczne dni ? A może i w te pochmurne, żeby je rozweselić? Pozdrawiam i czekam na kolorystyczne sugestie. Pozdrawiam, Ewa

Komentarze

  1. o tak, zolty z szaroscia to swietne polaczenie.
    sciskam
    B.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewuniu, świetny zestaw kolorystyczny. Taki ciepły żółty rewelacyjnie współgra z ciemno szarym! Torebka bardzo fajna i zgadzam się z Tobą w 100% jeśli chodzi o wyszukiwanie cudeniek w niedrogich sklepach! Jestem za!:)
    buziaki!
    dominika

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię połaczenie żółci z brązem,
    takie jesienne...

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja zauwazyłam że w pełni lata zawsze sięgam po żółty jakbym chciała jeszcze bardziej rozświetlić gorace słoneczne dnie... za którymi chwilowo bardzo tęsknie .

    pozdrawiam serdecznie
    Al

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Włóczka za mną chodzi - czy jestem jedyna ?

Wieczorową porą ...w kuchni

Candy