Rękoczyny

Przepiśnik prezentowany w poprzednim poście możecie już nabyć w Kuferarcie. Dzisiaj natomiast chcę zaprezentować mały notesik z sówką !
Szkoła nieubłaganie woła...żeby jednak rozweselić chwile w niej spędzone wybrałam wesołe kolorki !!! Nie dajmy się jesiennej słocie i szarzyźnie ! To moja dewiza, walczę z nią od lat...
Walczę od momentu kiedy zwróciłam uwagę na panujący na ulicach brak kolorów. O dziwo, ta tendencja wciąż trwa ! Mimo pięknych ciuchów, dostępu do powszechnego źródła inspiracji jakim jest internet, jesienno - zimowa szarzyzna nie odpuszcza.. Zacznijmy w takim razie od dodatków !!! Gorąco polecam.
Notesik wkrótce dostępny w Kufearcie.
Pozdrawiam, Ewa

Komentarze

  1. Ewuniu ,przepisnik przesliczny. Fajnie dobrane kolory i ta krateczka Rozwesela moje oczeta:)A sowka wymiata:)Sliczne rzeczy tworzysz.Najbardziej jednak urzekla mnie bawelniana koronka na punkcie ktorych mam hopla:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny notes. Koronka nadaje kobiecego klimatu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. uroczy :) / http://murphose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Włóczka za mną chodzi - czy jestem jedyna ?

Wieczorową porą ...w kuchni

Candy