Ukryta część Twojego charakteru

to temat na ostatni dzień siedmiodniowego wyzwania zaproponowanego przez Ulę z bloga Sen Mai. Temat okazał się dla mnie trudny...mam kilka takich ukrytych cech ale nie potrafiłam ich zilustrować !
 Tak, to prawda choć niektórzy mogą się przyczepić...w głębi serca taka właśnie jestem, musiałam jednak schować tę cechę na samo dno bo jakoś się w tej szarej rzeczywistości nie sprawdzała !!!

W dzisiejszym poście pokaże jeszcze moje art journalowe zmagania gdyż podglądam mapkowe propozycje scraperk i czasami bardzo mi się che zmierzyć z wyzwaniami. Na pierwszy rzut Liftonoszki !

Trzeba było zliftować szalone kółka Noami Caps. Kolejna strona mojego artystycznego journala to odpowiedź na wyzwanie Bloga Scrapki.pl. Temat to muzycznie czyli fragment piosenki i dowolna forma pracy. Oto moje wydanie.
A wracając do wyzwania Uli, ciekawa jestem jego podsumowania no i oczywiście kolejnych propozycji ze strony autorki ! Pozdrawiam Cię Ulu oraz wszystkie osoby biorące udział i te, które komentowały moje interpretacje każdego dnia. Ewa

Komentarze

  1. a może własnie w tej szarej rzeczywistości ta cecha charakteru była by nauką dla innych ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Włóczka za mną chodzi - czy jestem jedyna ?

Wieczorową porą ...w kuchni

Candy