Pepco na BIS !!!

No nie mogłam uwierzyć w to co zobaczyłam....od razu rzuciły mi się w oczy...serce zakołatało...wszystko mi w nich pasowało...kolor, wielkość, styl...do akceptacji pozostała jedynie cena....

Oniemiałam kiedy ją zobaczyłam...2.99 faktem jest, że rameczki są plastikowe ale ich jakość i wykonanie są na prawdę tak dobre, że tego w ogóle nie widać...zresztą, dawno nie widziałam takiej ceny...mało się zastanawiając, wzięłam dwie !

Na razie czekają na swoje miejsce...ale to jest już norma, u mnie wszystko musi się wyczekać w kolejce na swój dzień ale kiedy nadchodzi, wszystko pięknie wpasowuje się w przestrzeń ;-)) Jestem aktualnie na etapie wydelikatniania mojego salonu. Może i w nim zostaną...a może trafią do pokoju sypialniano komputerowego ... jeszcze nie wiem ale grunt, że są ;-))

W każdym razie polecam Pepco! Warto tam od czasu do czasy zaglądać, bo niemalże z dnia na dzień, pojawiają się w nim różne cudeńka, które przyciągają wzrok nie rujnując kieszeni i domowego budżetu.
Pozdrawiam, Ewa

Komentarze

  1. Jeszcze takie ceny się zdarzają ?
    Niesamowite. Udany zakup.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. ojej..jaka szkoda, ze nie mieszkam w Pl, te rameczki pasowalyby mi idealnie do kuchni :-(. Sliczne sa!
    sciskam Cie Ewo, milej niedzieli

    B.

    OdpowiedzUsuń
  3. to na pchlich targach takie tylko białe kupuję za 2 zł... a wczoraj byłam koło pepco i chciałam zajść, ale stwierdziłam, że tam nigdy nic nie ma. jaka ja głupia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale super! jakie to miłe uczucie znaleźć coś za grosze, od razu humorek lepszy bo i pieniążki w portfelu a jaki wystrój:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne ramki - ja też jestem szczęśliwą posiadaczką takich :)))))

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny zakup! Szkoda, że u mnie nie ma takiego sklepu:(

    OdpowiedzUsuń
  7. plastikowi stanowcze NIE

    OdpowiedzUsuń
  8. o matko, plastikowe? a nie wyglądają :-)))) fajne! u mnie te wszystko musi odleżeć, zanim trafi na właściwie miejsce ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  9. ach, w moim city nie ma Pepco :(

    OdpowiedzUsuń
  10. ha, ja tez je kupiłam ale w białym kolorze !!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Pani Ewo rameczki są świetne, gratuluję udanego zakupu. I mam pytanie gdzie w Częstochowie jest Pepco, ja znam ten sklep z wizyt na Mazurach w Piszu i udało mnie się też tam kilka razy kupić faje rzeczy za grosze. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. właśnie poluję na ciekawe ramki :)
    dobrze, że trafiłam na Twój blog :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna cena, fantastyczne ramki. Gratuluję zakupu :)
    Joanna
    www.esy2floresy.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Rameczki urocze, słodkie - chyba przez kolor, mają coś w sobie:) zdecydowanie udany zakup:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Włóczka za mną chodzi - czy jestem jedyna ?

Wieczorową porą ...w kuchni

Candy