DIY na święta

Przeglądając dzisiaj internet i skupiając się na tematyce zbliżających się świąt, natrafiłam na cudnie proste i przemiłe w swej formie ozdoby choinkowe.


Zdjęcie pochodzi z portalu URZĄDZAMY.pl (klik) Czego potrzebujemy aby cieszyć oko takimi gwiazdkami ? Kawałek koronki, mąkę ziemniaczaną, nitkę i nożyczki...oj jak to pięknie brzmi. Polecam i sama chyba też się skuszę ;-))

ŚLIWKI ROBACZYWKI czyli MYDLANY TYDZIEŃ NEPALSKI. O co chodzi zadajecie sobie z pewnością pytanie...


I tym razem przypadek zrządził, że wpadłam na ten blog. Zainteresował mnie promowany przez niego produkt czyli mydła o niesamowitych zapachach i składnikach. Ja postawiłam na Yogini czyli jaśminowe mydło z Ashwagandha i figowcem pagadowym. A wy ??? Ciekawe jaki składniki zrobią na Was wrażenie hihihi...uwierzcie, to składnikowy zawrót głowy ! A po więcej informacji odsyłam np. TUTAJ

Pozdrawiam i życzę miłej zabawy ! Ewa

Komentarze

  1. ile zapachów! ciężko się zdecydować!
    urocze gwiazdki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zastanawiam się jakie będą efekty jeśli użyjemy kolorowej koronki w połączeniu z białą.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Włóczka za mną chodzi - czy jestem jedyna ?

Wieczorową porą ...w kuchni

Candy