Jak gwiazdka to i prezenty

Na samym początku dziękuję Jadzi z bloga W domu u Jagi, która postanowiła obdarować mnie herbatką firmy BIG - ACTIVE ! Dostałam dwa pudełeczka, jedna to herbata cytrynowa z pomelo, druga to liściasta z owocem maliny! Świetna niespodzianka, idealnie wpasowała się w moje gusta gdyż herbatę piję na okrągło i dbam aby były u mnie w domu różne jej rodzaje. To co mnie również bardzo ucieszyło to znajdujący się w przesyłce, firmowy, termiczny kubek. Jeszcze raz bardzo dziękuję...uwielbiam rozpakowywać prezenty !!!!

I co się okazało, że dzisiaj rano spotkałam w drzwiach panią listonoszkę, która bardzo sprytnie wręczyła mi już klatce schodowej małą przesyłkę. Rzuciłam tylko okiem na pismo i wszystko było dla mnie jasne...Francja....tylko kto...? pomyślałam..Ta przemiła dziewczyna, która z pochodzenia jest Polką cho c po polsku nie rozmawiamy, prowadzi bloga Passe Present Recompose...bardzo klimatyczny, romantyczny, pełen własnoręcznie tworzonych cudnych drobiazgów...spotkałyśmy się w sieci zupełnie przypadkowo...ja szukałam wzorów do haftu krzyżykowego a u niej znalazłam ich całe mnóstwo i wysatrczył jeden komentarz po francusku pod jej postem aby znajomość mogła trwać po dziś dzień!

Nie zapominamy o sobie choć piszemy do siebie sporadycznie.i to jest piękne...myślę, że jeżeli ma się kogoś w sercu to znajomość trwa pomimo mijającego czasu, pomimo odległości...jest ponadczasowa i bezgraniczna...
                                                                                                                                                    
 

Nosimy w sobie pragnienie obdarowania takiej osoby choćby drobiazgiem, zaznaczenia, że o niej pamiętamy i choć czas nieubłaganie mija, jesteśmy w stanie na chwilkę się zatrzymać i zrobić coś specjalnie dla niej bo jest dla nas ważna. Blogowy świat przyczynił się, w moim przypadku do kilku takich ciepłych znajomości i dla nich potrafiłam wygospodarować chwilkę z czego bardzo się cieszę !
Jeszcze raz bardzo dziękuję, że jesteście !
Pozdrawiam, Ewa

Komentarze

  1. Cudne prezenciki dostałaś! To strasznie miłe byc obdarowanym :-) Pzdr!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne prezenty. To bardzo miłe uczucie dostawać przejawy sympatii od blogowej braci. I ja też dostałam taki gest :-)Dziękuję.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się w 100%. Mój świat towarzyski też się powiększył o kilka bardzo pięknych znajomości odkąd zaczęłam tutaj bywać :) A prezenty piękne - zazdraszczam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Je te souhaite de très belles Fêtes de fin d'année!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Włóczka za mną chodzi - czy jestem jedyna ?

Wieczorową porą ...w kuchni

Candy