Ciekawe co przyniesie...?

oby dobre decyzje...zdrowie...spokój ducha...oby nie był tak dobitny jak ten miniony....nie planuję, nie podsumowuję, staram się nie żałować choć często mi to nie wychodzi...ani nie patrzeć zbyt daleko na przód....chyba życie z dnia na dzień jest najlepszym rozwiązaniem żeby uniknąć rozczarowania...mam nadzieję, że będzie we mnie pasja wciąż żywa i ona przeprowadzi mnie przez kolejny rok.

A jeżeli chodzi o pasję, Empik i stoisko dla kreatywnych !!! Taśmy, papierowe cudeńka od których nie mogłam się oderwać ... no i je kupiłam ! Dwie sztuki 15.99 ! Ale zobaczcie czyż nie warto było ?
Cały czas miałam na nie ochotę ale odstraszała mnie kwota ... przy okazji świątecznych zakupów, dodałam sobie tę kwotę do rachunku ;-)) Prezentują się świetnie, voila !  

 To dwie strony ukończonego, o dziwo, mojego grudniownika !!! Sama nie mogę się nadziwić, że byłam aż tak zdyscyplinowana bo w zeszłym roku moje notatki skończyły się już na 6 grudnia...albo i nie ;-))
Na koniec jeszcze prezentacja mojego kącika twórczego przy którym uwielbiam spędzać swój czas kiedy moje kochane maleństwa już śpią...

Wszystkiego najlepszego na Nowy Rok moi drodzy !!! Aby nikomu nie był ciężarem, aby każdy dzień był warty zapamiętania!

Bonne Nouvelle Annee mes amis francophones ! Beaucoup de joie, de prosperite, de bonheur et pour les creatifs de sante et d`inspiration eternelle te permanente !!!

Ewa

Komentarze

  1. Szczęśliwego, wspaniałego i inspirującego Nowego Roku! :)
    a taśmy rzeczywiście świetnie się prezentują! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewunia Tobie życzę samych dobrych i pomyślnych dni w Nowym roku 2013.
    ja z taśmami zaszalałam przed świętami mam kilka szpuleczek.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. W Nowym Roku życzę dużo radości, powodzenia, zdrówka i realizacji większości marzeń. Niech to będzie szczęśliwa trzynastka:))

    OdpowiedzUsuń
  4. zapraszam na link party, podziel się którymś ze swoich genialnych postów :)
    http://www.speckled-fawn.blogspot.com/2013/01/lista-przebojow-2012-niespodziewanka.html

    OdpowiedzUsuń
  5. To ro Trzynasty więc przynieść nam może tylko szczęście ! Na pewno !
    Pozdrawiam Nika

    OdpowiedzUsuń
  6. Te taśmy są po prostu genialne. Kradnę pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  7. Samych inspiracji w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Włóczka za mną chodzi - czy jestem jedyna ?

Wieczorową porą ...w kuchni

Candy