Czas na herbatę...!

Tym razem DILMAH...czarna cejlońska herbata z aromatem włoskich migdałów !

Bardzo intensywny zapach i smak. Nie można popijać nią kolacji, jest to raczej herbata na popołudniowe wytchnienie. Jest na tyle aromatyczna, że nie potrzebuje dodatków typu ciastko czy czekoladka ! Natomiast radzę ją posłodzić, wtedy czuć pełnię smaku migdałów. W tej serii są jeszcze inne smaki, z tych, które piłam to róża i jaśmin ale już z herbatą zieloną.
 Ja tę herbatę znalazłam w Rossmanie, akurat była na nią promocja i kosztowała około 8zł ale widziałam ją również dostępną w MAKRO i do tego w tej właśnie "promocyjnej" cenie. Przyjemnego popołudnia z herbatą, Ewa

Komentarze

  1. Jakiś rok temu oszalałam na punkcie Rose & French Vanilla, którą piłam w warszawskiej herbaciarni t-Bar Dilmah. Kiedy znalazłam ją w Almie, od razu kupiłam jeszcze trzy inne herbaty z tej serii i niestety - w domu mi jakoś nie smakowały, aromat był zbyt sztuczny (jak to u Dilmah) i strasznie intensywny. Kosztowały chyba 9,50 za paczkę. Moją ulubienicą na tę zimę jest Rooibos cytryna z miodem Big Active.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja wiem ..ona jest pyszna :) polecamy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawa herbata, trzeba będzie się za nią rozejrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja herbaty nie słodzę ale obowiązkowo piję z mlekiem. Ciekawe czy i ta by pasowała do mleka?

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja lubię różaną!
    Tita

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam herbaty i czarne i zielone. Z pewnością spróbuję, gdy tylko wpadnie mi w ręce! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szukałam, ale w makro nie było. Kupiłam za to Liptona figowo- jabłkową. Bardzo subtelny smak, ja nie słodzę napojów ale znajoma po dodaniu cukru była zachwycona smakiem. Pozdrawiam z zaśnieżonego Lisińca

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Włóczka za mną chodzi - czy jestem jedyna ?

Wieczorową porą ...w kuchni

Candy