Dla Babci i dla Dziadka i odpowiedź na wyzwanie !!!

Zdążyłam choć miałam wątpliwości ponieważ zawsze zapominam, że to już w styczniu ... może dlatego, że do Bożego Narodzenia staram się przykładać i zawsze przygotowuję świąteczne kartki z życzeniami a potem jakoś ten czas tak dziwnie szybko leci...na szczęście się ocknęłam i są !

Dla Babci, romantyczna, kobieca, kwiatowa ...aż pachnie wiosną i ogrodem !

A dla Dziadka, męska jak koszula z krawatem hihihi


I teraz pozostaje najtrudniejsza rzecz do zrobienia...a mianowicie, wypisanie kartek ;-)) ale to już nie moja działka heheh
Na koniec jeszcze jedna kartka dla Babci, tym razem skorzystałam z mapki zaproponowanej przez blog ScrapMap bo postanowiłam podjąć wyzwanie...dawno tego nie robiłam...ot co wymyśliłam !


Pozdrawiam weekendowo, Ewa

Komentarze

  1. Obie sa swietnie wymyslone i jeszcze piekniej wykonane :)
    usciski

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne karteczki, pięknie że pamiętacie

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne prace, dziękuję za udział w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Włóczka za mną chodzi - czy jestem jedyna ?

Wieczorową porą ...w kuchni

Candy