Ręczna robota

Nie pokazywałam bo nie miałam kiedy ale któregoś dnia, przed świętami podpatrzyłam na blogu COLORESDEMI ALMA sposób jak zrobić materiałowy wianuszek ! Niewiele się zastanawiając złapałam kawałek materiału i poszły konie po betonie !!!! Czyli nie mogłam się powstrzymać przed wypróbowaniem pomysłu. Oto co wyszło !
Kapitalny pomysł ! Rulon długości 150cm  i wypełnienie ! Składamy i zwijamy. Ja dodałam jeszcze różową tasiemkę żeby dodać koloru i przełamać monotonię. Dwa końce związałam koronkową taśmą. Podoba mi się, a Wam ?
Powiesiłam go na wieszaczku, którego kupiłam w Empiku na dziale dla kreatywnych ! Brzegi zrobiłam mu na szaro, całość na kremowo i potraktowałam papierem ściernym dzięki czemy wyszedł piękny schabby chic ! Żeby pozbyć się monotonii, zmieniam jego miejsce, aktualnie zawisł na boku mebla i tym samym stworzył się tam całkiem miły kącik !

Kobiecy i romantyczny ! Szkatułkę z różą już znacie, własnoręcznie ozdabiana metodą decoupage, świecznik to super zakup, zeszłoroczny zresztą, dokonany w Practikerze ! Wiecie, najlepsze zakupy robi się po świętach albo między świętami kiedy to ceny spadają o 50% albo i lepiej no i właśnie takim sposobem skusiłam się na niego ;-)) A ten romantyczny tag ? To prezent od Johanny z bloga Passe Present Recomposse ! Drobiazgi które od niej dostaję nigdy nie giną w czeluściach moich przepastnych szuflad z cudeńkami !
Miłego dnia, Ewa

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Włóczka za mną chodzi - czy jestem jedyna ?

Wieczorową porą ...w kuchni

Candy