Cztery Łapy i Tagi 2013

Kolejny miesiąc chyli się ku końcowi ... aż trudno w to uwierzyć ale takie zabawy uświadamiają ten fakt do bólu. Podany temat to CZTERY ŁAPY !
Zadziałałam spontanicznie i ot co z tego wyszło !
Lubię kiedy ręce same dobierają papiery i dodatki, kiedy zbyt długo skupiam się nad jakąś papierową pracą, odkładam ją na później bo widzę, że dzieje się to na siłę i weny w tym przedsięwzięciu brak.
Bardzo lubię pracować na ścinkach i pozostałościach papierów. Cóż, minusy są tego wielkie ponieważ skrupulatnie zbieram resztki i czasami stają się one niesforne ale nigdy nie wiadomo, który kawałek papieru się przyda prawda ???? Myślę, że scrapujące dziewczyny właśnie przyznają mi rację ;-))
Pozdrawiam Tagowo, Ewa

Komentarze

  1. Pierwszy tag z końmi jaki widzę :) super pomysł i wykonanie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cztery kopyta raczej...)))
    Świetny, kolorowy, bardzo pozytywny!
    Ja też zbieram skrapki...

    OdpowiedzUsuń
  3. wow ale śliczne!:) I koniki ojeeej:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniale koniki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy tag, aż chciałoby się wiedzieć kogo ciągną te sanie....

    OdpowiedzUsuń
  6. idealne zestawienie kolorów! Konie też piękne są.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super Bardzo lubie motyw proporczyków;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo klimatyczny tag! kojarzy mi się z piosenką Ewy Demarczyk "Karuzela z madonnami" a zwłaszcza z tym fragmentem:
    "Konie wiszą kopytami nad ziemią,
    One w brykach na postoju już drzemią.
    Każda bryka malowana w trzy ogniste farbki,
    I trzy końskie maści, i trzy końskie maści:
    od sufitu, od dębu, od marchwi."

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny!!! W życiu bym nie pomyślała, że na resztkach zrobiony:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Raczej cztery kopyta, a dokładnie 12.
    Pomysłowy

    OdpowiedzUsuń
  11. skrawki miało być oczywiście, chociaż skrapki też...

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny tag! A ścinki też zbieram ;) Czasami robię w nich porządek, a i tak z niektórymi nie potrafię się rozstać...np ze skrawkami z pierwszego zestawu jaki kupiłam ...ok 7 lat temu ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne te konie, świetny tag.

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny tag, pięknie wszystko rozplanowane :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Moje pierwsze skojarzenie to CYRK! Chyba przez te proporczyki ;) Bardzo radosny tag!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Pogodny i rozgrzewający tag.
    Pozdrawiam ciepło Ewuś.

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny Tag, moja siostra i siostrzenica kochają konie :) bardzo im się podoba

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajny delikatny tag;)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na małe candy;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny tag i koniki też. Mogłabym się założyć, że wiozą wiosnę do naszego kraju :D

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Pędzą konie po betonie :) Super tag :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Włóczka za mną chodzi - czy jestem jedyna ?

Wieczorową porą ...w kuchni

Candy