Tagowa POLKA DOTS

Tak tak, to już trzecie tagowe wyzwanie ! Tym razem królują kropki i do tego w trzech wydaniach !
Aby jednak Tag nie okazał sie zbyt prosty, należało go opakować !!!! Oto moja interpretacja tagowego wyzwania na marzec.
 
 
Oto tag w opakowaniu. Kropeczki na tasiemce, na guziku i papierze...
 


Tak wygląda bez szaty zewnętrznej !

 
A to już cała moja praca...z perspektywy czasu musze powiedzieć, że temat był bardzo symaptyczny i mimo początkowych wątpliwości efekt końcowy w zupełności mnie satysfakcjonuje :-))
I już nie mogę doczekać się kolejnego tematu...już się na niego cieszę !
Pozdrawiam, Ewa  

Komentarze

  1. Zamarzyła mi się podróż do Rosji :-))) Świetna ,wesoła kolorystyka :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza moja myśl: o jakie fajne! takie kolorowe! Bardzo pomysłowe opakowanie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Energetyczne kolorki i fajne ubranko:)Rozeta dodaje uroku:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolorowe, wesołe zarówno ubranko jak i sam tag :)

    OdpowiedzUsuń
  5. żółta wstążka (tasiemka) dodaje uroku, piękny tagowy zestaw

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak kolorowo i energetycznie- a babuszki- uwielbiam !

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo uśmiechnięty tag :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Super!! Takiego opakowania jeszcze nie widziałam - świetne jest!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ to ubranko sprytnie wykombinowałaś... tag słodziutki i te Matrioszki skradły moje serce...

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny i te matrioszki rewelacyjne ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super sobie poradzilas, jest uroczy!

    OdpowiedzUsuń
  12. Hi, hi! Urocze babuszki - gębusia sama się śmieje :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Słodko, energetycznie i pięknie!

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo pomysłowe ubranko, fajny zestaw :-))

    OdpowiedzUsuń
  15. o! widzę słowiańskie klimaty :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Sliczne. Ruskie laleczki, uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Jaki kolorowy i radosny tag! uwielbiam takie nasycone kolory!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale świetny :) I te matrioszki... :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Swietny tag i w moim ulubionym rozowym kolorze.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Włóczka za mną chodzi - czy jestem jedyna ?

Wieczorową porą ...w kuchni

Candy