Kwietniowy TAG !!!

Tym razem się spóźniłam :-((
Tag gotowy leży już od dwóch tygodni a czasu na publikację zabrakło! Dlatego śpieszę dzisiaj z publikacją bo nie chciałabym wylecieć z zabawy!
Oto jakie były założenia:

 Nasz tag ma mieć dowolny kształt, dowolny temat - ale musi:
  • być jednokolorowy (jak kto woli monochromatyczny), można dodać jako neutralny biały lub czarny kolor w niewielkiej ilości) 
  • posiadać koronkę materiałową,
  • zawierać metalowe dodatki (ćwieki, nity itp.)

I oto co wyprodukowałam !


Oj z majowym już nie będzie tak łatwo ! Pozdrawiam, Ewa

Komentarze

  1. Piękny, intrygująco wyglądają przedarcia :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Nieźle zakręcona... i o metalowym elemencie zapomniałaś :) zwolnij kobieto bo takie intensywne życie na zdrowie nie wychodzi...

    OdpowiedzUsuń
  3. Fiolet dominuje w naszych kwietniowych tagach, u Ciebie pięknie kolorystycznie skomponowany, a metalowy element dodaj gdzieś w dowolne miejsce:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kolorki :) Fajne przedarcia, ja też targałam napisy na swojego taga ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna kompozycja i przedarcia:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Włóczka za mną chodzi - czy jestem jedyna ?

Wieczorową porą ...w kuchni

Candy