jest mi to NA RĘKĘ ! Zapraszam do zabawy !

w sumie to nie taki straszny ten dzisiejszy dzień...jest zimno, że nie chce się z domu wychodzić, pochmurno, że i przez okno się wyglądać nie chce więc w końcu sobie posprzątałam....


porządki mają to do siebie, że zagląda się często tam gdzie dawno się nie zerkało .... wybiło mnie to troszkę z moich zadań domowych ale wenę trzeba chwytać wtedy kiedy się pojawia ! Tak też się stało i oto jest !
Podoba się Wam to jak najbardziej może być Wasza ! Jej długość to 18cm, jest możliwość zwiększenia obwodu.

Proponuję zabawę w formie licytacji do niedzieli 5.05. do godziny 20.00 !
 Cena wyjściowa 9zł. Zostawiajcie proponowane kwoty w komentarzach pod postem! 
Miłej zabawy i udanego weekendu ! 
Pozdrawiam, Ewa

Komentarze

  1. U nas piękny i słoneczny dzień. Dzień spędzony w ogrodzie.
    Bransoletka śliczna, pewnie znajdzie się nie jedna młoda rączka :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Quelle belle création +++ C'est magnifique.
    Bisous et belle soirée.

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna bransoletka!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Nikt jeszcze nie zaczął? No to ja wychodzę - 10 zł. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna bransoletka.Gratuluję wyróżniłam Twojego bloga:)
    Zapraszam po odbiór
    http://dzidziastyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Włóczka za mną chodzi - czy jestem jedyna ?

Wieczorową porą ...w kuchni

Candy