To były....

ręcznie robione ciasteczka !!!! Wspominam tutaj poprzedniego posta gdzie zaprezentowałam dwie małe brzoskwinki!!! Nie były to sztuczne owocki ale jadalne pyszności z kruchego ciasta z bardzo bogatym wnętrzem, które wypełnione było czekoladowo-orzechową masą ! To ręczne arcydzieło jednej z matek ucznia szkoły w której pracuję ! Niestety go nie znam ani nie uczę i mogłam mu pogratulować zdolnej mamy, nie mogłam się natomiast powstrzymać przed zrobieniem zdjęcia tym cudeńkom i podzielić się ich urodą z Wami.
A dzisiaj trochę papieru! Na wyzwanie Scrapujących Polek ukleiłam taką karteczkę
 Musiało być patchorkowo, kwadratowo i z przeszyciami ! Niech będzie Ty i Ja !
  nareszcie bez parasola...
Pozdrawiam, Ewa

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Włóczka za mną chodzi - czy jestem jedyna ?

Wieczorową porą ...w kuchni

Candy