Przetworów nadszedł czas

Powidła, konfitury...te pierwsze są chyba moimi ulubionymi....ze śliwek każdego rodzaju...a najlepiej jak się jeszcze trochę przypalą
Poświęciłam się i żeby te pyszne powidła i konfitury wyglądały tak pięknie jak zwykle smakują, oczyściłam słoiczki i okleiłam znalezionymi w internecie etykietami :-))

Na dodatek, zwykłym papierem do pakowania i szarym sznurkiem osłoniłam mało efektowne wieczka.
Oczywiście sposób ten Wam jak i mnie jest znany od lat ale jakaż radość kiedy wszystko się ujednolica i wygląda przy tym tak elegancko! A skoro wszystko wygląda tak pięknie, postanowiłam tego nie chować ale pozostawić w zasięgu ludzkiego wzroku...sama lubię na nie patrzyć...i w ogóle cała moja witrynka wygląda jakoś tak dostojnie
    
U Was też kuchnie wypełniają zapachy przygotowywanych zapasów na zimę ? Może macie jakieś oryginalne pomysły na to co ukryć w słoiku żeby spałaszować zimową porą ?
Pozdrawiam, Ewa  

Komentarze

  1. Rzeczywiscie fajnie wyglada ta twoja szafka z prztworami na dole. Ja tez lubie "ubierac" konfitury.
    Naklejki drukuje sama (do powidel zaprojektowal mi bratanek, ktory akurat u mnie wtedy byl i chcialam go zajac :) na zwyklym papierze i naklejam zwyklym klejem do pamieru. Kapturki robilam w tym roku z niepotrzebnych kawalkow w kratke bialo-czerwono i niebiesko-czerwona.
    Tego lata robilam akurat konfitury z brzoskwin, z moreli i powidla z renklod (mialy byc konfitury, ale tak je zageszczalam, ze wyszly powidla, no i nawet lepiej).
    Czekaja mnie jeszcze konfitury z fig, ale w tym roku sa opoznione i dojrzeja pewnie dopiero w polowie wrzesnia.

    Jesli masz ochote, zo zobacz te juz opisane : ))

    http://notatkiniki.blogspot.fr/2013/08/co-ma-krolowa-claude-do-renklod-czyli.
    html

    http://notatkiniki.blogspot.fr/2013/07/konfitury-morelowe-czyli-dzien-drugi-w.html

    http://notatkiniki.blogspot.fr/2013/07/konfitury-brzoskwiniowe-po-raz-pierwszy.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Niezłe zimowe zapasy...
    Ja W tym roku postawilam tylko na miód z mniszka ....

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądają ślicznie i bardzo smakowicie. U mnie cała szafka suszonych pomidorów :) pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  4. Smakowicie to wygląda! Zazdroszczę zapasów.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Włóczka za mną chodzi - czy jestem jedyna ?

Wieczorową porą ...w kuchni

Candy