Zrób sobie ozdobę !

Prosto i przyjemnie dla oka !!!
stara rama, która jeszcze dzisiaj rano prezentowała puzzle z motywem metek i etykiet podróżniczych z całego świata...która jeszcze gdzieś pomiędzy warstwami skrywała wizerunek kąpiącej się kobiety, o ile pamiętam, zakupiony w mojej ukochanej Ikei mnóstwo lat temu...
i co dalej ? Kawałek cudownej tapety !!! Chciałam zmienić nieco pokój mojego syna...coś go tam denerwowało, rzadko tam przebywał stąd pomysł aby wprowadzić do pokoju zmiany...wycieczka do Leroy Marlin zakończyła się wyborem dwóch tapet, możliwość zabrania kawałka ze sobą do domu umożliwiła przedstawienie dokonanego przeze mnie wyboru mojemu synowi ponieważ jego sklepy jako takie mało interesują...moje zaskoczenie było duże kiedy pani ze stoiska z tapetami ucięła mi około metra z każdej interesującej mnie rolki...ma to jakiś sens bo wtedy można mieć jakiś pogląd na całość, ja jednak myślałam o kawałeczku i miło zostałam zaskoczona...tapeta, którą prezentuję zachwyciła mnie na tyle, że nie chciałam się z nią rozstać i ten kawałek chciałam jakoś pożytkować...mój syn też w pełni ją zaakceptował już przy pierwszym z nią kontakcie wzrokowym. Co z nią zrobić, myślałam aż do chwili kiedy odwiedziła mnie koleżanka i rzuciła hasło TRZEBA TO OPRAWIĆ !
 Pomysł idealny !!!! Te zdjęcia nie oddają jej uroku ! To taka tapeta jakby trochę schabby chic ! z przetarciami, oznakami starości, zużycia... a do tego wszystkiego motyw wieży Eiffela, korony, jakieś pieczątki, carte postale...to co jest na czasie !!!
Tapetę polecam jest naprawdę świetna ! Jest dosyć droga bo rolka kosztuje chyba około 60 zł ale nie można nią wytapetować sobie całego pokoju bo stałaby się męcząca i nudna dla oka...w niewielkiej ilości jest interesująca ! Tak jak w przypadku mojego dzisiejszego DIY !
Pozdrawiam, Ewa

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Włóczka za mną chodzi - czy jestem jedyna ?

Wieczorową porą ...w kuchni

Candy