Do KiK`a marsz ...!

Tak tak, zdarzają się tam takie oto perełki !

 
DREAM ... było jeszcze WELCOME a do tego wszystkiego były one dostępne w trzech kolorach: białym czarnym i przecieranym beżowym. Wisienką na tym torcie była jednak cena, 4 zł ! Oczom swoim nie mogłam uwierzyć. A jednak była to cena w PLN a nie w Euro.
Lubię zaglądać do tego sklepu choć kiedy został otwarty, byłam sceptycznie do niego nastawiona. Dzisiaj wiem, że zdarzają się tam MEGA promocje (np. super rajstopy dziecięce po 0.50gr) i wśród mnóstwa rzeczy, przedmioty, których cena w tradycyjnych i markowych sklepach mnie odstrasza a wnętrzarskie blogi polecają.
Pozdrawiam, Ewa

Komentarze

  1. Szkoda, że u nas w "Pipidówku" nie ma takich sklepów.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. A to ja nawet nie wiedzialam ze w Polsce jest juz Kik :)
    Masz racje mozna tam dostac fajne rzeczy po fajnych cenach.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. 4 zł? Wow! To rzeczywiście niesamowita promocja! Muszę się tam wybrać! Koniecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widziałam podobną pierdółkę przedstawiająca napis "Carpe Diem" :D
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Włóczka za mną chodzi - czy jestem jedyna ?

Wieczorową porą ...w kuchni

Candy