Październikowy TAG

Miał być prosty, może nawet ascetyczny ! Oto mój październikowy tag


Muszę powiedzieć jeszcze o ozdobnych narożnikach. Są piękne to nie ulega kwestii...nie mogłam się zebrać, żeby zainwestować w ozdobne dziurkacze, ich cena mnie zawsze przerażała...tymczasem pewnego dnia weszłam do Biedronki...i tam znalazłam zestawy dziurkaczy za jedyne 9.99zł każdy !


Jestem zachwycona ! Efekt jest oszałamiający...może dlatego, że to moje pierwsze doświadczenie z tego typu dziurkaczami ...?
Pozdrawiam, EWA

Komentarze

  1. Piękny ten narożnikowy dziurkacz i cały tag.Uroczo wyglądają te kwiaty :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Super praca :) A na biedronkowe dziurkacze też sę rzuciłam :)) Rewelacyjne są no i ta cena.. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny tag ! A dziurkaczy zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  4. Haha :D Muszę częściej zaglądać do Biedronki, skoro można tam takie perełki upolować! Chyba za mało chodzę po sklepach :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale perełki upolowałaś :) Uroczy tag :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Włóczka za mną chodzi - czy jestem jedyna ?

Wieczorową porą ...w kuchni

Candy