Szydełkowa narzuta

Szukała długo swojego miejsca...kupiona została z myślą o wieczornym przesiadywaniu na balkonie bo do moich zeszłorocznych poduch idealnie się wpasowała...śliczna !


Kupiona za 15 zł, duża, ciepła kolorowa narzuta...a może nawet bardziej koc ! Trochę nocy spędził zwinięty w wiklinowym koszu, trochę na plecach aż w końcu eureka ! W pokoju mojego syna jest mało wyględne kręcone krzesło. Pokoik słodki, krzesło stare i ohydne ! Pomysł zrodził się nagle i okazał się być na tą chwilę świetnym rozwiązaniem. Krzesła nie widać a usiąść jest na czym. Na dodatek, mnogość kolorów tego pomieszczenia akceptuje charakter kocyka. Jednym słowem, zrobiło się cieplej i jeszcze bardziej kolorowo ! ozdrawiam, Ewa

Komentarze

  1. Ma super pozytywne kolorki! Fajnie się wpasowała w pokój :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna jest ta narzuta i jeszcze za taką cenę - rewelacja!
    Ja też czekam na przesyłkę z podobną narzutą za 18 zł bo swoją osobiście to ja nie wiem kiedy wyszydełkuję :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. chętnie otuliłabym się nią. jest mega!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zakup za super cenę! Aż nie chce się samemu szydełkować.

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajna i niesamowicie energetyczna ta narzutka;-)))dla mnie bomba;-) pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne miejsce dla kocyka znalazłaś :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Włóczka za mną chodzi - czy jestem jedyna ?

Wieczorową porą ...w kuchni

Candy