Moja DWUlatka i hand madowe zaproszenia na urodzinki

To taki post z opóźnieniem...Moja DWUlatka ma już o jeden miesiąc więcej ale jest równie śliczna jak na tym zdjęciu.

Troszkę naburmuszona jak prawdziwa kobieta...kokieteryjna, stanowcza i dumna....układa piękne zdania, dzięki temu snuje swoje własne opowiadania...jest odważna, pokonuje postawione sobie przeszkody bez mrugnięcia okiem...czasami upada ale szybko się podnosi i pomimo wszystko kroczy dalej .... byle do przodu ! Przywódcza, uśmiechnięta, waleczna ale wtedy kiedy trzeba, ciepła i opiekuńcza...pełna empatii i asertywna !  Jak na razie cechy godne pozazdroszczenia ! Mam nadzieję, że się nie zmieni i że życiu będzie zdolna stawić czoła ...! I, że będzie zbierać plony z dumnie podniesioną głową !
Jak co roku dla mojego syna, podobnie i tym razem nie obeszło się beż ręcznie wykonanych zaproszeń na urodzinkową imprezę. Poniżej trzy wzory, które poszły w świat ;-))





 Było kolorowo, smacznie, wesoło, gwarno i rodzinnie ! Niezapomniane chwile, uwiecznione jak zwykle na zdjęciach. Pozdrawiam, Ewa

Komentarze

  1. To juz 2 lata? Pamietam jak sie urodzila i pokazywalas fotki,Taka malutka była.Wszystkiego Naj zycze.Niech rosnie zdrowo:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie zaproszenia od serca .... piękne!
    I corcia jaka duża :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystkiego dobrego dla jubilatki.
    piękna kartka, też chciałabym taką kiedys zrobić.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Włóczka za mną chodzi - czy jestem jedyna ?

Wieczorową porą ...w kuchni

Candy