Przedświąteczny czas i TANIE KUPOWANIE !!!

Najlepiej jest wcześniej sobie uświadomić czego nam brakuje ewentualnie, że przed nami święta ! Wtedy analizujemy, przypatrujemy się swoim wnętrzom i kupujemy pod ten świąteczny czas podciągając te przypadkowe nawet zakupy. Mnie w tym roku na przypadkowe nie stać ale na przemyślane staram się wygospodarować trochę grosza...jednak to co mnie najbardziej cieszy to znalezienie czegoś za przysłowiowe 4zł co można kupić w innym miejscu za trzy lub cztery razy więcej ;-))
 Plątające się między orzechami białe choinki to cudowne znalezisko w sklepie KIK, 10 sztuk za całe 4 zł !!! Choineczki w stylu schabby chic, obdarte na brzegach, lekkie...można z nimi zrobić wszystko ! Świeczki to bliska mojemu sercu IKEA a śnieżny bieżnik na którym stoi stroik to Biedronka, która niedawno miała w swojej ofercie takie filcowe ozdoby i podkładki pod talerze w różnych kształtach.

Kolejny mój pomysł to świecąca gwiazda ! Niegdyś pełniła funkcję abażuru lampy zakupionej w Ikea...znudziło mi się coroczne szukanie dla niej miejsca dlatego sporo czasu spędziła w zamknięciu ale niezapomniana. Klosz czyli gwizdka leżała sobie osobno i coraz częściej zwracała moją uwagę aż dwa tygodnie temu ją wyciągnęłam i przywróciłam do życia. Podkleiłam oczyściłam i postawiłam...nabrała wyrazu kiedy do środka wpakowałam drobniuteńkie, prawie niewidoczne lampeczki zakupione za parę złoty w KiK`u...mini parapet ubrany. A na koniec zakup nieplanowany ale krążący po głowie od dawna....
    
Cudowna metalowa puszka na co chcecie hihihi. Ja załadowałam do środka mąkę....Tosia miała do niej idealny dostęp i ulubionym jej zajęciem było przesypywanie jej z papierowej torby do czegokolwiek co akurat znalazła od ręką. Puszka w pięknym grafitowym kolorze pasującym idealnie do kafelków na ścianie mojej kuchni a na dodatek cena !!!! Była promocja !!!! - 25% tak więc wyciągnęłam po nią rękę bez namysłu ! Empik znowu sprawił mi przyjemność ;-))
Pozdrawiam i życzę udanych zakupów !
Ewa

Komentarze

  1. wiadomo, to, co zostało upolowane daje większą radość niż normalnie kupione :)
    pozdrawiam http://decoupajage.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne dekoracje.
    a u mnie pada śnieg

    OdpowiedzUsuń
  3. Okazuje się, że za niewielkie pieniądze można kupić naprawdę cudne rzeczy:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham kupować takie rzeczy, które tak dopełniają całe wnętrze;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pojemnik na mąkę superaśny, ale to pierwsza fotka mnie urzekła. Pomysłowa i urocza dekoracja
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  6. Je te souhaite de très belles fêtes de fin d'année.
    Bisous et à l'année prochaine
    Johanna

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Włóczka za mną chodzi - czy jestem jedyna ?

Wieczorową porą ...w kuchni

Candy